پیام رییس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت گرامیداشت ۱۳ آبان

رییس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در پیامی، فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان و روز دانش آموز را تبریک گفتند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در پیامی فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان را به تمامی دانش آموزان و دانشجویان شهرستان مسجدسلیمان تبریک گفتند. […]

رییس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در پیامی، فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان و روز دانش آموز را تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در پیامی فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان را به تمامی دانش آموزان و دانشجویان شهرستان مسجدسلیمان تبریک گفتند. متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

یوم الله ۱۳ آبان، یادآور خاطرات صفوف به هم پیوسته و مستحکم فرزندان انقلابی این دیار در شکستن دیوار استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار است که فریاد ستم ستیزی ملت غیور ایران را در جای جای گستره هستی طنین انداز کرد و موجب روشن شدن قلوب آزادگان جهان گردید.

آری ۱۳ آبان ماه، روز تجلی ارزش‌ها و صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان در سراسر جهان، روز مبارزه با زیاده خواهی و بی عدالتی‌ها و روز حضور گسترده و پرشور مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی در محکومیت توطئه های شوم استکبار جهانی است و این روز به عنوان برگ زرینی در تاریخ مجاهدت های ملت غیور ایران به ثبت رسیده است.

بدینوسیله، فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام و روز مبارزه با استکبار جهانی را به عموم دانش آموزان عزیز میهن اسلامی بویژه دانش آموزان شهرستان مسجدسلیمان تبریک عرض می نماییم، امید است با استعانت از الطاف الهی و تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) در آینده ای نزدیک شاهد سرنگونی تمامی مستکبران جهان و رهایی مظلومان باشیم.

ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان
آبان‌ماه ۱۴۰۰