پیام رئیس و اعضای شورای شهر مسجدسلیمان به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

رییس و اعضای شورای مسجدسلیمان با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ان الذین آمنوا و الذین هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله اولئک یرجون رحمت الله و الله غفور رحیم

فرا رسیدن ۳۱ شهریورماه، آغاز هفته دفاع مقدس، تجلی گاه اتحاد و همبستگی ملی در دفاع از مرزهای ایران اسلامی و برگ زرینی در تاریخ رشادت های مردان این سرزمین است.

دوران هشت ساله دفاع ملت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف، همچون نگینی تابناک تا همیشه زمان بر تارک تاریخ حماسه و ایثارو پایداری آزادگان جهان خواهد درخشید.

یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ سازی است. در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتی‏ها و ایثارگری‏های خود، آیین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی و ارزشی فرهنگی همه جریان‏ها و مسائل دیگر را تحت الشعاع قرار داده است.

هفته دفاع مقدس فرصتی است تا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، ارزش‌های والای آن دوران را در ذهن‌ها زنده نگه داریم.

اینجانبان فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیه ا… الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب و ملت شهید پرور ایران اسلامی به ویژه مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه مسجدسلیمان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق ادامه راه شهیدان جنگ تحمیلی را برای همگان مسئلت می نماییم.

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان