پیام رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در پیامی چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند. در این پیام آمده است : «بسم رب الشهدا و الصدیقین» در آستانه چهارمین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و فرمانده ابومهدی المهندس و یاران صدیقشان به دست شقی ترین و نکبت بار […]

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در پیامی چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است :

«بسم رب الشهدا و الصدیقین»

در آستانه چهارمین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و فرمانده ابومهدی المهندس و یاران صدیقشان به دست شقی ترین و نکبت بار ترین دشمنان خبیث ملت ایران و جهان اسلام قرارگرفته ایم.

رزمنده و فرمانده مخلصی که پس از سالها جهاد و مبارزه با تروریسم سرانجام در همان راه و توسط بزرگترین صادر کننده ی تروریسم به آرزوی دیرینه خود رسید.

امروز عوامل این جنایت ناجوانمردانه خوشحال از این جنایت بزرگ خود هستند، اما باید بدانند که هر قطره از خون حاج قاسم، در رگهای هزاران جوان مومن و انقلابی این سرزمین جوشیده است و عواقب این جنایت آشکار، هر روز قویتر از دیروز متوجه آنان میشود.

اینجانبان، چهارمین سالگرد شهادت این بزرگمرد اخلاص و ایثار را به محضر حضرت ولیعصر (عج) و نایب برحقش امام خامنه‌ای (مدظله العالی) وملت بزرگ ایران و مردم عزتمند و ولایتمدار شهر مسجدسلیمان تبریک و تسلیت عرض نموده؛ از درگاه خداوند متعال حرکت در مسیر این شهدای والامقام را برای خود و همگان مسئلت می نماییم.