پیام رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت گرامی داشت سالروز نهم دی

پیام رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت گرامی داشت سالروز ۹ دی.

به گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان ، به مناسبت فرا رسیدن سالروز ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت پیامی صادر نمودند.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله ۹ دی ماه از معجزات انقلاب اسلامی ایران است که با حضور بی‌نظیر مردم و رقم زدن صحنه‌ای عظیم از وحدت و یکپارچگی ملت در برابر توطئه‌های دشمنان به وقوع پیوست.

حضور ملت ایران در روز نهم دی سال ۸۸، اقتدار و استحکام نظام و گفتمان انقلاب اسلامی را نزد دوستان و دشمنان افزایش داد و به جهانیان ثابت کرد مردم و نظام اسلامی در پرتو ولایت فقیه یک حقیقت واحد هستند و از چنان اقتداری برخوردارند که به راحتی هر توطئه ای را خنثی می‌نمایند.

ایشان، ضمن تسلیت شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (سلام‌الله‌علیها) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ایران عزیز اسلامی به ویژه شهدای مدافع حرم ، شهدای امنیت و یاد سرباز ولایت و سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی این تربیت یافته مکتب عاشورایی امام حسین (علیه السلام) ، از آحاد مردم فاطمی و بصیر درسراسر کشور بالاخص شهرستان مسجدسلیمان، دعوت کردند تا با حضور پرشور و معنوی خود در مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی بویژه در پایگاه‌های نماز دشمن‌شکن جمعه شرکت کرده و ؛دگر بار با مقتدای عظیم الشأن جهان اسلام، حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی تجدید عهد نماییم.