پیام رئیس شورای شهر مسجدسلیمان به مناسبت روز شوراها 

رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در پیامی نهم اردیبهشت ماه روز شوراها را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان ، متن پیام غضبان حکمت نژاد به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«و امرهم شوری بینهم»

نهم اردیبهشت سالروز تأسیس شورای اسلامی شهر و روستا، نهادی مقدس که نشان‌دهنده عمق تفکر مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و نقش‌آفرینی مردم را در تعیین سرنوشت خود و جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند، بیش از پیش عینیت بخشیده است.

نظام مقدس جمهوری اسلامی که بر پایه دین برپا گردید شورا را یکی از اصول پیشرفت کشور دانسته و آن تشکیل آن را در شهر و روستاها ضروری دانسته و با استفاده خرد جمعی انتخابات شورا را عملی نموده و جامعه را از اجرای فرامین دستوری طاغوت رها ساخته و امور را به خود مردم واگذار نمود.

شورای اسلامی شهر نماد اصلی و مهم مشارکت مردم در تعیین سرنوشت شهر و شهروندان است که تمامی جوانب اداره شهر و تامین نیازهای مختلف عمرانی ، اقتصادی، اجتماعی ، فرهنگی و ورزشی شهروندان را تحت تاثیر قرار میدهد.

اینجانب روز شورا که نمادی از حاکمیت و نقش آفرینی مردم بر سرنوشت خود و حکمرانی مردمی است را به تمامی اعضای محترم شوراهای اسلامی کشور به ویژه اعضای شورای شهر مسجدسلیمان و روستاهای اطراف تبریک و تهنیت گفته و امیدوارم در شورای ششم بتوانیم در راستای تحقق خواسته ها و دغدغه های مردم گام های بلند و مهمی برداریم.