پیام تسلیت رئیس و اعضای شورای شهر مسجدسلیمان در پی به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان در انفجار تروریستی شهر کرمان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با انتشار پیامی، به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان را در پی انفجار تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان تسلیت گفتند. متن این پیام به شرح ذیل است : انا لله و انا الیه راجعون شهادت جمعی از […]

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با انتشار پیامی، به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان را در پی انفجار تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان تسلیت گفتند.

متن این پیام به شرح ذیل است :

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت جمعی از هم وطنانمان در گلزار شهدای کرمان در چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، روزی تلخ و جانگداز را برای همه ایرانیان رقم زد.

اقدامی ناجوانمردانه که ملت ایران را داغدار فرزندانی عزیز کرد و بار دیگر سوگی عظیم در خاطر یکایک ما، در این روز رقم خورد، اما ملت ایران با این اقدامات، از اهداف خود دست بر نمیدارد.

به طور قطع سرمنشاء این اقدام تروریستی جرثومه فساد جهانی یعنی رژیم کودک کش صهیونیستی است که بزودی با پاسخ کوبنده فرزندان میهن شریفمان روبرو خواهند شد.

اینجانبان ضمن محکومیت این اقدام تروریستی و تسلیت به محضر مقام عظمای ولایت، خانواده های سوگوار شهدای مظلوم این حادثه و ملت شریف ایران اسلامی، برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسألت داریم. با آرزوی بهبودی مجروحان حادثه، امید است خداوند منان شهدای گرانقدر این حادثه را با شهدای کربلا، محشور نماید.

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان