پیام تسلیت رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت فرارسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در پیامی، فرا رسیدن ایام حزن انگیز فاطمیه و شهادت بانوی دوعالم، صدیقه طاهره، حضرت فاطمه زهرا(س) را به حضور تمامی شیعیان عالم و پیروان اهل بیت(ع) تسلیت گفتند. در متن این پیام آمده است : بسم الله الرحمن الرحیم السلام علیک یا فاطمه الزهرا (س) یا بنت […]

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در پیامی، فرا رسیدن ایام حزن انگیز فاطمیه و شهادت بانوی دوعالم، صدیقه طاهره، حضرت فاطمه زهرا(س) را به حضور تمامی شیعیان عالم و پیروان اهل بیت(ع) تسلیت گفتند.

در متن این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا فاطمه الزهرا (س) یا بنت رسول الله (ص)

وجود مقدس حضرت فاطمه زهرا(س) نشان و نمادی از تمامی فضائل و سجایای والای الهی و اخلاقی است که می توان در وجود انسانی بدان دست یافت.

آن وجود الهی در عمر بابرکت خویش در مسیر شکوفایی و تثبیت اندیشه و اعتقاد اسلامی سختیهای بسیار کشید و رنج فراوان دید اما هرگز لحظه ای از یاری و همراهی پدر بزرگوارشان، حضرت محمد مصطفی (ص) و همسر گرامیشان، امام علی(ع) دست نکشید.

ایشان نه تنها برای تمام بانوان بلکه الگوی برتر زندگی برای همیشه تاریخ است.

امروزه زنان مسلمان میهن مان با الگو گرفتن از ایشان، علاوه بر موفقیت در فرزند پروری و همسردارى، عزتمندانه در تمامی عرصه ها و در راستای سربلندی ایران اسلامی و زن ایرانی گام بر می دارند.

باید گفت که شهادت حضرت زهرا(س) تنها واقعه ای تاریخی نیست؛ بلکه آموزه ای متعالی در باب ولایتمداری و دفاع از ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) است.

ان شالله بتوانیم رهرو راستین آن طاهره مطهره و خاندان پاک عصمت و ظهارت باشیم.

 بر خود فرض دانستیم فرا رسیدن سالروز شهادت دخت رسول خدا حضرت فاطمه زهرا (س) را به عموم مردم ولایتمدار و محبین اهل بیت تسلیت عرض نماییم و امیدواریم که عزاداری همه مسلمانان در این ایام مورد قبول درگاه حق تعالی قرار گیرد.

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان