پیام تسلیت رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر طی پیامی مشترک فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفتند. متن پیام در ادامه به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا محرم یادآور بزرگ ترین ظلم ستیزی و آزادگی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر طی پیامی مشترک فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفتند.

متن پیام در ادامه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا

محرم یادآور بزرگ ترین ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشر است. حماسه عاشورا، حماسه انسان های پاک دل و راست قامتی است که با آغوش باز دعوت الهی را لبیک گفتند.

محرم ماه آگاهی، سوگواری و عشق است و میتوان با بررسی لحظه لحظه آن درس زندگی آموخت.

امام حسین (ع) آموزگاری بود که با قیام خود آموخت تقوا در کنار بصیرت کامل گشته و با کسب این درجات میتوان به دانایی و ستیز دائم با هوای نفسانی و مفاسد اجتماعی رسید.

فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و سالروز شهادت جانگداز سرور و سالار شهیدان کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و هفتاد و دو تن از یاران مخلص آن حضرت را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج) و مردم متدین و ولایتمدار شهر مسجدسلیمان تسلیت و تعزیت عرض می نمائیم، امید است با استعانت ازالطاف الهی توفیق شرکت در مراسم عزاداری را پیدا کرده و از این ایام معنوی بهره لازم و کافی را برده و روح خود را جلا دهیم.