پیام تسلیت اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، طی پیامی به مناسبت فرا رسیدن سالروز اربعین حسینی اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان این روز را تسلیت گفتند که در ادامه به شرح ذیل می باشد: بسم اله الرحمن الرحیم اربعین، رمز ماندگاری نهضت پربار حسینی و اعلام پای بندی به مکتب سرخ عاشوراست.  روزی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، طی پیامی به مناسبت فرا رسیدن سالروز اربعین حسینی اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان این روز را تسلیت گفتند که در ادامه به شرح ذیل می باشد:

بسم اله الرحمن الرحیم

اربعین، رمز ماندگاری نهضت پربار حسینی و اعلام پای بندی به مکتب سرخ عاشوراست.

 روزی که پرچم سرخ پیام شهادت کربلا به دست قافله سالار کربلا حضرت زینب کبری (س) برافراشته شد ، تا نهضت سرخ حسینی جاودانه بماند .

نهال نهضت عاشورایی در کـــربلا شکوفا شد و ثمره آن قـــرنها مانند چراغ راهی عــاشـقـان اهل بیت(ع) را هدایت نمود . در آینه تاریخ، حوادثی دیده می شود که همانند موج، دامنه می گیرد، گسترده می‌شود و کران تا کران را در می‌نوردد. چنین حادثه هایی، جاوید و بی مرگ است و هیچ سد و پرده‌ای را توان پوشاندن آنها نیست.

بدینوسیله اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) سالار وسرور شهیدان کربلا و ۷۲ تن از یاران با وفایش را به پیشگاه حضرت امام زمان (عج) ، مقام معظم رهبری و مردم شهید پرور شهر مسجدسلیمان تسلیت گفته و امیدوارم همواره رهرو آن امام بزرگوار در راستی و دینداری در تمامی عرصه‌های زندگی باشیم.

اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان