پیام تبریک رییس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت آغاز هفته وحدت

ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در پیامی هفته وحدت را به همشهریان عزیز مسجدسلیمان و پرسنل محترم شهرداری، هموطنان عزیز و مسلمانان جهان تبریک گفتند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان ، متن پیام به شرح زیر است: “واعتصمو بحبل الله جمیعا و لا تفرقو” ربیع الاول همواره نماد و […]

ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در پیامی هفته وحدت را به همشهریان عزیز مسجدسلیمان و پرسنل محترم شهرداری، هموطنان عزیز و مسلمانان جهان تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان ، متن پیام به شرح زیر است:

“واعتصمو بحبل الله جمیعا و لا تفرقو”

ربیع الاول همواره نماد و سمبل وحدت و همبستگی مسلمانان در جای جای گیتی است . در این ماه پر برکت مشام هستی معطر به عطر ولادت مسعود پیامبر اعظم(ص) می شود. ماهی پر فیض که تمامی لحظاتش به کرامت ، اخلاقیات و انسانیت این یگانه تاریخ آمیخته است.

مهم ترین آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) لزوم یکپارچگی و وحدت کلمه بوده که توجه به آن موجب سرافرازی بیش از پیش مسلمانان و جهان اسلام خواهد شد. بی شک در شرایط کنونی که مسلمانان در این کره خاکی مظلومیت را بیش از هر زمان دیگری تجربه می کنند راه عزت و سعادت آنان در گرو همدلی و برخورداری از بصیرتی است که مقام معظم رهبری در کلام گهر بار خود بارها بر آن تاکید داشته اند.

اینجانبان ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی (ص) و سلاله پاکش رییس مذهب جعفری حضرت امام جعفر صادق (ع) به همشهریان عزیز، پرسنل محترم شهرداری و همه هموطنان شریف، متدین و خداجوی ایران، از درگاه خداوند متعال ، سلامتی و سعادت روز افزون همگان را در سایه تمسک به آموزه های کتاب آسمانی و اسلام ناب محمدی (ص) مسالت می نماییم.

رییس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان
مهرماه ۱۴۰۰