پیام تبریک رئیس و اعضای شورای شهر مسجدسلیمان به مناسبت عید مبعث پیامبر اکرم (ص)

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان طی پیامی مبعث حضرت محمد مصطفی (ص) خاتم پیامبران الهی رابه مردم شریف و ولایتمدار مسجدسلیمان تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان در این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و هفتم ماه رجب سالروز مبعث پیامبر اکرم (ص) یادآور واقعه ای بی نظیر و ماندگار برای عالم خلقت و تکمیل کننده راه هدایت انسان ها به سوی سعادت و رستگاری است.

خاتم انبیا همان کسی که به وسیله قلم تعلیم داد و به انسان آنچه را نمیدانست آموخت . به این ترتیب آغاز وحی و بعثت ، بانام خدا و باخواندن و قلم و علم و آموزش آمیخته و با توحید شروع شد و این واژه های زرین وحی بیانگر آن است که بعثت یعنی رستاخیز معنوی.

امروز جمهوری اسلامی به عنوان ام القرای جهان اسلام با انقلابی که با هدایت و سکان دارای رهبری تربیت یافته در مکتب پیامبر (ص) به وقوع پیوست و متولد شد، در جهت پاسداشت ارزش ها با دشمنان انسانیت و همه ستمگران جهان مبارزه می کند و رهبر معظم انقلاب، پرچمدار ترویج آموزه های بعثت و آشنایی بشریت با این مبانی الهی است.

اینجانبان ضمن تبریک عید مبعث به شهروندان ولایی شهر مسجدسلیمان ، از درگاه ایزد منان سعادت و پیروزی آنان در سایه اتحاد و همدلی روزافزون را خواستاریم.

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان