پیام تبریک رئیس و اعضای شورای شهر مسجدسلیمان به مناسبت ولادت امام محمد باقر (ع) و حلول ماه رجب

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با ارسال پیامی فرا رسیدن ولادت امام محمد باقر (ع) و حلول ماه رجب را تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، متن پیام به شرح ذیل است :

جَعَلتُ هذَا الشَّهرَ (رَجَبَ) حَبلاً بَینی و بَینَ عِبادی فَمَنِ اعتَصَمَ بِهِ وَصَلَ بِی

((ماه رجب را ریسمانى میان خود و بندگانم قرار داده ام؛ هر کس به آن چنگ زند، به وصال من رسد.))”

روز اول ماه رجب مصادف است با میلاد پر برکت امام محمد باقر علیه السلام شده است. او اولین فرزندی بود که از پدر و مادر فاطمی، علوی و هاشمی متولد می‌شد زیرا پدرش علی بن ­­الحسین علیه ‌السلام و مادرش فاطمه دختر امام حسن مجتبی علیه‌ السلام بود و به همین جهت او را «فاطمی من فاطمیین» و «علوّی من علویین» می‌خواندند.

ماه رجب از ارزش و شرافت بسیار بالایی برخوردار است و این شرافت و ارزش بدان دلیل است که این ماه یکی از ماه‌های حرام و یکی از زمان‌های ویژه‌ دعا و هفتمین ماه از سال هجری قمری است که نباید فضیلت آن را به بوته فراموشی سپرد.

حال آنکه که آغاز ماه پر خیر و برکت رجب با نام مبارک حضرت امام محمد باقر(ع) آن شکافنده حقایق قرآنی و درهم شکننده حکومت طاغوت و شیطانی گره خورده است و این تقارن مبارک بشارت دهنده آن است که طاعت خداوند متعال تنها با تأسی به امر ولایت و مبارزه با دستگاه ظلم محقق خواهد شد و معنا خواهد یاقت.

اینجانبان حلول ماه مبارک رجب، ماه مناجات و بندگی و فرا رسیدن سالروز ولادت امام محمد باقر (ع) را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج) و مسلمانان جهان به ویژه مردم ولایتمدار شهر مسجدسلیمان تبریک و تهنیت عرض می نمایم. توفیق درک کامل و بهره مندی از فضیلت های این ماه برای حرکت در مسیر سعادت دنیا و آخرت را از درگاه حضرت احدیت برای همگان مسئلت داریم.

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان