پیام تبریک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت روز دانشجو

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت روز دانشجو پیام تبریک صادر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در پیامی فرا رسیدن روز دانشجو را تبریک گفتند.
متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

شانزده آذر روزی است که جوانان وطن در راه آزادی و مبارزه با استبداد و استعمار آمریکایی انگلیسی در خون افتادند و فریاد آزادگی سردادند و برگی زرین بر تارک تاریخ این مرزو بوم نقش انداختند که هویت جنبش های دانشجویی و انقلانی برگرفته از آرمان های آن می باشد.

امروز نیز دانشگاه های ایران سنگر مبارزه و جهاد علمی هستند. هرجا که دشمن خواسته است فتنه ای علیه انقلاب و مردم سالاری دینی این نظام و انقلاب روا بدارد، دانشجو با بصیرت و حرکت جهادی و خدا باوری و خداتکایی در کسب قله های رفیع علم و دانش و حضور آگانه و خط شکنانه در عرصه های اجتماعی و سیاسی تحریم ها و فتنه های دشمنان را با خنثی نموده است.

نعمت‌های بزرگی همچون رشد علمی کشور و دست‌یابی به پیشرفت خیره‌کننده در زمینه‌های مختلف، مرهون تلاش‌ها و پایداری‌های هزاران دانشجو و دانشمند ایرانی در طول تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است.

اینجانبان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره تمامی شهدای دانشجو در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، فرا رسیدن شانزده آذر را به عنوان روز دانشجو که نماد آزادی‌خواهی و حق‌طلبی است را به همه دانشجویان به ویژه جامعه دانشگاهی شهر مسجدسلیمان تبریک عرض می نماییم و امیدواریم دانشجویان فرهیخته با آمیختگی علم و دانش با اخلاق اسلامی و بصیرت سیاسی و منویات مقام معظم رهبری در مسیر آرمان های انقلاب حرکت نمایند.

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان