پیام تبریک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت روز ملی آتش نشانی و ایمنی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت روز ملی آتش نشانی و ایمنی پیامی را اراسال نمودند که متن آن یه شرح ذیل است : هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی، روز قدردانی از تلاش شبانه روزی آتش نشانان پر تلاش و ترویجگران فرهنگ ایمنی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت روز ملی آتش نشانی و ایمنی پیامی را اراسال نمودند که متن آن یه شرح ذیل است :

هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی، روز قدردانی از تلاش شبانه روزی آتش نشانان پر تلاش و ترویجگران فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح در سطح کشور می باشد.

روز آتش نشان روز تجلیل و پاسداشت جایگاه مردانی است از جنس ایثار، شهامت و شهادت. فرشته های نجات که آتش عشق خدمت به خلق در وجودشان زبانه می کشد تا آتش سوزان و سوزنده حوادث را در زندگی خلق خاموش کنند.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و تلاش های شبانه روزی آتش نشانان خدوم و زحمتکش در شهرها و روستاهای کشور، علی الخصوص آتش نشانان زحمت کش شهر مسجدسلیمان، که با از خود گذشتگی و ایثارجان خود همواره در مواجهه با خطر، با جسارت و شجاعت، برای نجات آسیب دیدگان تلاش کرده اند و با اثبات عملکرد خود به عنوان ناجیان مردم عزیزمان همواره و در همه حال آماده خدمت و جانفشانی هستند تبریک عرض می نمایم.

امید است برای ساختن ایران آباد و آزاد در کنار هم ساعی باشیم

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان