پیام تبریک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در پیام مشترک فرا رسیدن ۱۳ رجب سالروز ولادت با سعادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) و روز پدر را تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان متن این پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

سیزدهمین روز از ماه رجب، افزون بر شادمانی میلاد اسوه خردورزی، عدالت و شجاعت، یاور همیشگی پیامبر گرامی اسلام (ص)، حضرت علی (ع)، با احترام به ارجمندی مقام پدران و سپاس از مهر گسترده ایشان معطر شده است.

سیزدهم رجب روز تجلی ایمان و اوج عشق و معرفت است زیرا مولود کعبه با زهد و تقوا، ژرف اندیشی و ساده زیستی و رشادت بی نظیر خود در عرصه های عبودیت و انسانیت تاریخ بشریت را متحول و مزین به سیره خویش ساخت.

بی تردید حضرت علی (ع) یاور راستین و همیشگی پیامبر گرامی اسلام(ص) در ترویج و گسترش دین مبین اسلام و ارزش های الهی و توحیدی بود و عدالت بزرگترین شاخصه بزرگ مرد تاریخ بشریت که در مسند قضاوت هیچگاه از آن عدول نکرد و همواره پیروان خود را به این امر الهی فرا خوانده است.

اینجانبان برخود لازم می دانیم روز پدر را صمیمانه به یکایک هموطنان گرامی به ویژه به ویژه مردم فهیم شهر مسجدسلیمان و همچنین فرزندان عزیز شهدا که پدران آسمانی شان شفیع همه ما در صحرای محشر باشند تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای همه عزیزان، امید است در پرتو عنایت خداوند متعال همواره سربلند و تندرست باشند.

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان