پیام تبریک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در پیامی به مناسبت میلاد فرخنده دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (س) روز زن و مادر را تبریک گفتند. بسم الله الرحمن الرحیم انّا اعطیناک الکوثر بیستم جمادی الثانی ، سالروز ولادت با سعادت اسوه شگفت طهارت، آموزگار خوب شهادت ، اسوه تقوی و معنویت «حضرت فاطمه […]

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در پیامی به مناسبت میلاد فرخنده دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (س) روز زن و مادر را تبریک گفتند.

بسم الله الرحمن الرحیم

انّا اعطیناک الکوثر

بیستم جمادی الثانی ، سالروز ولادت با سعادت اسوه شگفت طهارت، آموزگار خوب شهادت ، اسوه تقوی و معنویت «حضرت فاطمه زهرا (س) » یادآور جایگاه رفیع و مرتبت والای زن و مادر در فرهنگ اسلامی است.

میلاد پربرکت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) بهانه ای است برای قدردانی از همراهان همیشگی، زنانی که در کنار نقش پراهمیت خود در خانواده دوشادوش مردان در جامعه گام برمی دارند و یک لحظه سکون و ایستایی را برخود نمی پسندند.

به راستی نامگذاری روز میلاد بانوی بی همتا عالم حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان روز مادر و زن، تقارنی است شایسته و در عین حال تامل برانگیز که از یک سو ناظر به مقام رفیع مادران و زنان است و در یک نگاه نیز یادآور اهمیت و ضرورت توجه به آموزه های اخلاق و منش فردی و اجتماعی آن بانوی اخلاق در فرهنگ اسلامی است.

اینجانبان میلاد مسعود حضرت زهرای مرضیه(س) و روز خجسته زن و مادر را به همه زنان و مادران ایران زمین به ویژه بانوان و مادران شهر مسجدسلیمان تبریک و تهنیت عرض می نماییم.