پیام تبریک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، به مناسبت آغاز هفته دولت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر،، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، در پیامی مشترک به مناسبت آغاز هفته دولت، آن را تبریک گفتند که در ادامه به شرح ذیل می باشد: بسمه تعالی هیچ دولتی بدون کمک و همیاری مردم نمی تواند موفق شود. مقام معظم رهبری (مد ظله […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر،، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، در پیامی مشترک به مناسبت آغاز هفته دولت، آن را تبریک گفتند که در ادامه به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی
هیچ دولتی بدون کمک و همیاری مردم نمی تواند موفق شود. مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)
تاریخ شکوهمند نظام جمهوری اسلامی ایران که با قدمتی بیش از ۴۰ سال پایه های عزت و اقتدار خود را روز به روز مستحکم تر می نماید، یادآور ماندگار بزرگ مردانی است که سیره، منش و روش آنان، خدمت بی ادعا بود.
هفته ی اول شهریور ماه، در ایام سالروز پرواز دو یار دیرینه امام، شهیدان رجایی و باهنر است که در تقویم ایران اسلامی مزین به هفته دولت گشته است.

شهیدان رجایی و باهنر،
نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و نیز تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم هستند. بی شک ترسیم نمایی دقیق از عملکرد و ویژگی های شخصیتی این دو شهید، می تواند فرصتی برای سرمشق قرار دادن راه، روش و منش این عزیزان در زمینه خدمت رسانی بی منت و خالصانه به مردم باشد.
به طور حتم موفقیت و پیشرفت هر سازمانی به تخصص، تعهدکاری و اخلاقی نیروی انسانی آن وابسته است و هیچ تلاشی در راستای ارتقای آن بدون کوشش این عزیزان موفق نخواهد بود و توجه کرامت و حرمت چنین سرمایه‌ای برای هر نهادی ضامن به بار نشستن آرمان‌های والای سازمان خواهد بود.
با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و شهیدان رجایی و باهنر،
هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد به ویژه کارمندان و کارگزاران دولت در شهرستان مسجدسلیمان تبریک عرض نموده و موفقیتشان را در تحقق آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماییم؛
و امیدواریم که با شفافیت هرچه بیشتر و در راستای پاسخگویی به مردم شریف ایران اسلامی، در جهت کارآمدی بیشترگام های استواری برداریم.

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان