پیام تبریک رییس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت هفته بسیج

رییس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را به همه بسیجیان بویژه بسیجیان شهر مسجدسلیمان تبریک گفتند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، در متن پیام تبریک آمده است: تشکیل بسیج با فرمان تاریخی امام خمینی (ره)، معمار کبیر انقلاب یکی از نشان های ماندگار در […]

رییس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را به همه بسیجیان بویژه بسیجیان شهر مسجدسلیمان تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، در متن پیام تبریک آمده است: تشکیل بسیج با فرمان تاریخی امام خمینی (ره)، معمار کبیر انقلاب یکی از نشان های ماندگار در نظام جمهوری اسلامی ایران است که اتحاد و همبستگی مردم ایران را در خدمت صادقانه و بی ریا نشان می دهد.
بسیج در عرصه‌های مختلف به خصوص در زمان جنگ تحمیلی و پس از آن در زمینه سازندگی کشور نقش مهم و مؤثری داشته و هم‌اکنون نیز در مقابله با تهدیدات دشمن به ویژه در مواجهه با جنگ نرم در جبهه مقدم قراردارد و به شایستگی در عرصه ‌های رزمی، علمی و فرهنگی و اجتماعی نقش آفرینی می‌کند و بسیاری از موفقیت هایی که پس از انقلاب اسلامی به وجود آمده است مرهون تفکر بسیج و فرهنگ بسیج است.
شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، هفته بسیج مستضعفان را به بسیجیان آزاده و مردم انقلابی مسجدسلیمان تبریک گفته و عزت و سرافرازی همه بسیجیان عزیز و مخلص ایران اسلامی را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان
۱ آذر ۱۴۰۰