پروژه های عمرانی نیمه تمام در نشست اعضا شورای شهر، سرپرست و مدیران واحد شهرداری مسجدسلیمان بررسی گردید

در نشست اعضا شورای شهر، سرپرست و مدیران واحد شهرداری مسجدسلیمان، پروژه های عمرانی نیمه تمام مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان در ابتدای این نشست رئیس و اعضا شورای شهر و معاونت امور زیربنایی شهرداری به تشریح آخرین وضعیت پروژه های عمرانی شهرداری پرداختند و پس از بحث و […]

در نشست اعضا شورای شهر، سرپرست و مدیران واحد شهرداری مسجدسلیمان، پروژه های عمرانی نیمه تمام مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان در ابتدای این نشست رئیس و اعضا شورای شهر و معاونت امور زیربنایی شهرداری به تشریح آخرین وضعیت پروژه های عمرانی شهرداری پرداختند و پس از بحث و تبادل نظر مقرر گردید :

۱- مشاور حقوقی شورا و شهرداری ، ۱۸ هزار مترمربع کفپوش خریداری شده در انبار را بررسی کرده و نحوه استفاده آن در پروژه ها به اعضا شورای شهر گزارش دهد.

۲- معاونت امور زیربنایی موارد مورد نیاز جهت تکمیل ۵ پارک در دست اقدام شهرداری شامل : پارک ۵۰ هکتاری، نمره ۲، دولت ، نفتون و … را بررسی و نتیجه به شورا گزارش دهد.

۳- مشاور حقوقی شوراو شهرداری با هماهنگی معاونت امور زیربنایی موضوع مطالبات ، صورت وضعیت ها و پیگیری های حقوقی جهت شکایت شرکت مشاور زیگورات را بررسی کرده و نواقص موجود را برطرف نماید.

۴- امور زیربنایی مطالبات پیمانکار ساختمان آتش نشانی شماره ۴ منطقه بی بیان ، پیشرفت کاری و مشکلات عدم انجام کار را بررسی و به شورا گزارش دهد.

۵- مشاور حقوقی شهرداری و شورا ، مشکلات قرارداد و عدم پیشرفت پروژه و نواقص حقوقی و پرداختی جاری شرکت بیندرراه (پروژه بلوار دوم شهری) با هماهنگی امور زیربنایی بررسی و گزارش نماید.

۶- مشکلات پروژه پل سواره رو خیابان اصلی شهید داریوش محمدی با تشکیل جلسه با اعضا شورا و سرپرست شهرداری بررسی و در مورد رفع معایب اقدامات لازم صورت گرفته و تا هفته دولت پروژه مورد نظر تکمیل و افتتاح گردد

۷- در هفته جاری طی جلسه اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری با مدیرعامل سازمان برق منطقه ای استان در خصوص پل هوایی شهرک ولیعصر (عج) اقدامات لازم صورت گیرد