رییس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در پیامی خواستار رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط شهروندان شدند

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در پیامی با توجه به شیوع موج پنجم ویروس کرونا از شهروندان خواستند که برای همراهی با کادر درمان و محافظت از یکدیگر، دستورالعمل های بهداشتی را بیش از گذشته رعایت کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، در پیام عزیزقلی زمانپور رئیس و اعضای شورای اسلامی […]

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در پیامی با توجه به شیوع موج پنجم ویروس کرونا از شهروندان خواستند که برای همراهی با کادر درمان و محافظت از یکدیگر، دستورالعمل های بهداشتی را بیش از گذشته رعایت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، در پیام عزیزقلی زمانپور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به همشهریان آمده است:

«شهروندان عزیز مسجدسلیمان حتما از میزان بالای شیوع ویروس کرونا در کشور و موج پنجم آن که اغلب استان ها و شهرها را درگیر کرده است، خبر دارید. مسجدسلیمان و استان خوزستان به دلیل فرهنگ غنی مردم در زمینه رعایت پروتکل های بهداشت فردی و به ویژه استفاده از ماسک از سایر استان ها و شهرها پیشتاز است اما طی روزهای اخیر متاسفانه آمار ابتلای روزانه و فوت همشهریان و هم استانی ها به طرز نگران کننده ای افزایش یافته است.

در این شرایط باید از یکدیگر محافظت و پروتکل های بهداشت فردی را به صورت دقیق رعایت کنیم. اگر همکاری در اداره یا شهروندی در فضای عمومی پروتکل ها را رعایت نکند و باعث شود که سایر همکاران، خانواده ها و شهروندان به این ویروس مبتلا شوند در گرفتاری آنها، شریک است.

خواهش می کنیم از امروز برای همراهی با کادر درمان که این روزها خسته شده و تحت فشار روحی و جسمی هستند و به دلیل محافظت از یکدیگر، با هم عهد ببندیم که پروتکل ها را رعایت کنیم تا بتوانیم بر موج پنجم کرونا غلبه یابیم.»

همچنین زمانپور در پیام دیگری به همکاران شاغل در مجموعه بزرگ شهرداری مسجدسلیمان گفت:

«ضروری است که به علت تعداد بالای خدماتی که به شهروندان ارائه می دهیم و مراجعه حضوری مردم به برخی حوزه ها، از همکاران مجموعه شهرداری در مقابل ویروس کرونا مراقبت شود. در این راستا همکاران باید دستور العمل های بهداشت فردی را در تمام ساعات اداری رعایت کنند.