باحضور اعضای شورای شهر و معاونین شهرداری مسجدسلیمان؛

جلسه شورای معتمدین در راستای تأمین امنیت محله محور در منطقه شیخ مندنی برگزار شد

با حضور فرشید داودی و علی قنبری اعضای شورای اسلامی شهر و شهنام پرند معاونت خدمات شهری، یاسین کیانپور معاونت امور زیربنایی و شهرسازی و حمید رضا هاشمی پور مسئول اجرائیات شهرداری مسجدسلیمان، جلسه شورای معتمدین در راستای تأمین امنیت محله محور در منطقه شیخ مندنی برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان ، با توجه به ضرورت بررسی و رسیدگی به مشکلات فرهنگی ، اجتماعی و امنیتی شهروندان در محلات حاشیه نشین بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری در راستای اجرای طرح امنیت محله محور با استفاده از ظرفیت معتمدین و متنفذین پنجمین جلسه طرح مذکور با حضور جمعی از روساء و مدیران اجرایی سطح شهرستان در منطقه شیخ مندنی برگزار شد.

در این جلسه ابتدا یکی از معتمدین بعنوان نماینده اهالی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های شبانه روزی نیروی های انتظامی و سایر مسئولین به بیان مشکلات این منطقه پرداخت.

مهمترین مشکلات مطرح شده شامل: کمبود آب شرب ، تاریکی مطلق در سه راهی شیخ مندنی ، عدم تسطیح و آسفالت خیابانها و معابر اصلی ، وجود سارقین و معتادین متواری ، بیکاری جوانان و نبود امکانات لازم جهت اوقات فراغت آنها و ‌… و خواستار پیگیری و رفع این مشکلات گردیدند.

در خاتمه جلسه با پاسخگویی تعدادی از مسئولین شهری و نماینده کلانتری ۱۱ و قول مساعد ایشان جهت پیگیری موضوعات، جلسه خاتمه یافت.