جلسه شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با محوریت نامگذاری معابر و میادین برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان جلسه نامگذاری معابر و میادین مسجدسلیمان برابر بند ۲۴ ماده ۸۰ وظایف شورا با حضور مدیران مرتبط شهرداری در سالن جلسات شورای اسلامی شهر برگزار شد. در ابتدای این جلسه وحید زمانی حموله رئیس شورای اسلامی شهر با اشاره به اهمیت نامگذاری معابر و میادین ، مواردی را […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان جلسه نامگذاری معابر و میادین مسجدسلیمان برابر بند ۲۴ ماده ۸۰ وظایف شورا با حضور مدیران مرتبط شهرداری در سالن جلسات شورای اسلامی شهر برگزار شد.

در ابتدای این جلسه وحید زمانی حموله رئیس شورای اسلامی شهر با اشاره به اهمیت نامگذاری معابر و میادین ، مواردی را در این خصوص مطرح نمود.

در ادامه روح الله جلیلی نائب رئیس شورای اسلامی شهر در این ارتباط عنوان کرد : علی رغم گذشت زمان زیادی تاکنون نامگذاری حوزه شهری به دلایل مختلفی عملیاتی نشده است و از این رو انتظار می رود در روند اجرایی شدن این موضوع محوری در شهر هر چه سریعتر اقدامات لازم انجام شود.

در ادامه این نشست معاونت فرهنگی ،مشاور شهرسازی و مسئول ستاد بازآفرینی شهری پیشنهادات خود را مطرح و به تبادل نظر پرداختند.

در پایان جلسه مقرر گردید :

۱- بلوار و خیابان های اصلی که پیش تر نامگذاری گردید بودند به ترتیب هر محله، ورودی، خیابان اصلی، فرعی ، کوچه و پلاک با نصب تابلو نامگذاری شوند.

۲- حوزه معاونت فرهنگی موظف شد تا روز جمعه مورخ ۹۹/۰۵/۲۴ خیابان های اصلی و فرعی از منطقه هوانیروز تا تقاطع ورودی چهاربیشه و منطقه بی بیان را شناسایی و به صورت عددی مشخص و برآورد هزینه آن را جهت نامگذاری و نصب تابلو برابر نقشه به شورای شهر گزارش نماید.