زمانپور رییس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان:

از همگان انتظار داریم از تصمیمات شورای شهر حمایت کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، عزیز قلی زمانپور رییس شورای اسلامی شهر در اولین مصاحبه خود، در گفتگو با خبرنگار ما گفت: شورای ششم کار خود را با اتحاد حداکثری در آراء خود به هیئت رئیسه آغاز کرده است و تلاش میکنم این اتحاد تا پایان حفظ شود. وی گفت: از اعتماد همکارانم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، عزیز قلی زمانپور رییس شورای اسلامی شهر در اولین مصاحبه خود، در گفتگو با خبرنگار ما گفت: شورای ششم کار خود را با اتحاد حداکثری در آراء خود به هیئت رئیسه آغاز کرده است و تلاش میکنم این اتحاد تا پایان حفظ شود.

وی گفت: از اعتماد همکارانم در انتخاب اینجانب بعنوان رییس شورا قدردانی مینمایم و امیدوارم با حفظ وحدت رویه در راستای رضایت مندی شهروندان گرامی گام برداریم.

زمانپور اظهار داشت: ما شرایط و اوضاع را در شهرداری رصد کرده ایم و سعی خواهیم کرد تا امورات بهتر از گذشته به پیش رود و انتظار ما این است که به نظرات و آراء اعضای محترم شورای اسلامی شهر احترام گذاشته شود تا در فضایی آرام بتوان با انتخاب یک شهردار مناسب، شاهد روند رو به رشد در همه بخش ها باشیم.

رییس شورای شهر در خاتمه از همکاری همه دستگاههای اجرایی و امنیتی قدردانی کرد و خواستار حمایت همگان از تصمیمات شورای شهر گردید.