پیام تبریک فرضعلی علیجانی ریاست شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن ۷ مهرماه روز آتش نشان

به مناسبت فرا رسیدن ۷ مهرماه روز آتش نشان، فرضعلی علیجانی رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان طی پیامی این روز را تبریک گفت، متن آن به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم امام موسی کاظم(ع) می فرمایند: همانا خدا را در زمین بندگانی است که برای رفع نیازهای مردم می کوشند، اینان در […]

به مناسبت فرا رسیدن ۷ مهرماه روز آتش نشان، فرضعلی علیجانی رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان طی پیامی این روز را تبریک گفت، متن آن به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام موسی کاظم(ع) می فرمایند: همانا خدا را در زمین بندگانی است که برای رفع نیازهای مردم می کوشند، اینان در روز قیامت (ازعذاب)، در امان هستند.
حادثه هیچگاه خبر نمی کند. در یک آن، چون آواری از وحشت و مصیبت بر آدمی فرود می آید و در چنبره سوگواری بر مصیبت و فقدان عزیزی گرفتارش می کند. ترس و دلهره و فرار از چنگال حادثه، نخستین واکنش هر انسان حادثه دیده است. اما شجاع دلانی وجود دارند که در لحظات بیم افزای هر پیشامدی ناگوار، دلیرانه سینه سپر کرده و به پیشواز خطر می روند. این بی پروایان غیور، آتش نشانان هستند که واژه های هراس و دلهره در برابر بیباکی شان رنگ باخته است. اینان، قهرمانان بی نام و نشان هر جامعه انسانی هستند.
آتش نشانان با هدف نجات جان و مال انسان ها از حوادث و رویدادها از جان خود گذشته و با دلاوری و رشادت می کوشند تا امید و شادی را برای آسیب دیدگان به ارمغان آورند.
خادمان همیشه آماده در حوزه آتش نشانی آن ایثارگرانی هستند که ایمنی ، امنیت و آرامش جامعه امروزی مدیون زحمات بی منت آن هاست که با تکیه برهمت و تلاش و توان ایثارگری نیروهای غیرتمند و جان برکف، به شایستگی عهده دار این مسوولیت خطیر هستند.

از این رو، بر خود وظیفه می دانم، این روز ویژه را صمیمانه به آتش نشانان دریا دل ، خدوم زحمتکش،شهرستان مسچدسلیمان تبریک می گویم و بر همت و جانفشانی خالصانه این عزیزان، ادای احترام می نمایم و تندرستی و سرافرازی همواره برایشان از خداوند بزرگ خواستار می باشم.

فرضعلی علیجانی، رئیس پنجمین دوره شورای اسلامی شهرستان مسجدسلیمان