پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت ۱۴ تیر روز شهرداری ها و دهیاری ها

روح اله جلیلی رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با صدور پیامی ضمن تقدیر از تلاش خالصانه و شبانه روزی کارکنان شهرداری مسجدسلیمان و تمامی دست اندرکاران مدیریت شهری، ۱۴ تیر روز شهرداری ها و دهیاری ها را به کلیه کارکنان زحمتکش شهرداری ها و دهیاری ها تبریک گفت. به گزارش خبرنگار ما در این پیام […]

روح اله جلیلی رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با صدور پیامی ضمن تقدیر از تلاش خالصانه و شبانه روزی کارکنان شهرداری مسجدسلیمان و تمامی دست اندرکاران مدیریت شهری، ۱۴ تیر روز شهرداری ها و دهیاری ها را به کلیه کارکنان زحمتکش شهرداری ها و دهیاری ها تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ما در این پیام آمده است:

*بسم الله الرحمن الرحیم*

فرا رسیدن ۱۴ تیرماه روز شهرداری و دهیاری فرصتی مناسبی برای تقدیر از تلاش و فعالیت‌های خدمتگزاران مردم در بخش های مختلف شهرداری و مدیریت شهری و روستایی است.

شهرداری ها و دهیاری ها با ارائه خدمات در بخش های مختلف در راستای رضایتمندی مردم، نقش مهمی را ایفا می کنند بر این اساس شایسته تشکر و قدردانی هستند.

 اینجانب ضمن تبریک این روز ارزشمند، از تلاش و خدمات کارکنان شهرداری ها به ویژه شهردار محترم و پرسنل خدوم و زحمتکش شهرداری مسجدسلیمان تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند سبحان توفیقات روز افزون توأم با سعادت و سلامتی را برای همه خدمتگزاران و فعالان این عرصه مسئلت دارم و امیدوارم که همه دستگاهها همچون گذشته، جهت تسریع و کیفیت بخشیدن به خدمات رسانی و افزایش رضایتمندی با شهرداری و کارکنان تلاشگر آن، همکاری و تعامل لازم را داشته باشند تا با اعتماد سازی و جلب مشارکتهای عمومی در مسیر پیشرفت و توسعه گام های موثرتری برداشته شود.

روح الله جلیلی

۱۴ تیرماه ۱۴۰۰