پیام تسلیت رئیس و اعضای شورای شهر مسجدسلیمان در پی شهادت دبیر کل حزب الله لبنان

رئیس و اعضای شورای شهر با صدور پیامی شهادت سید حسن نصرالله، رهبر حزب‌الله لبنان به دست رژیم سفاک و جنایتگر اسرائیل را تسلیت گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، در متن این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

مجاهد نستوه، مخلص و شجاع جبهه مقاومت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و جمعی از یارانش، به قافله شهدا پیوستند و بر سفره کریمانه حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام میهمان شدند.

رژیم سفاک صهیونیستی در هنگامه شکست مفتضحانه برای جبران انزوای خود، به ترور‌های هدفمند و مذبوحانه روی آورده است، غافل از آنکه روز به روز بر رسوایی این رژیم جنایتکار و ضد بشری افزوده خواهد شد.

همه می‌دانند که امروز روز عزای بزرگ جهان اسلام است و این شهادت با عظمت و این عاقبت، موجب غبطه همه آزادگان عالم است.

در این لحظات تاریخی و سرنوشت‌ ساز تاکید می‌کنیم که این حملات ، بر قدرت و صلابت محور مقاومت می‌افزاید. سنگرهای مقاومت با عزم و اراده باقی است و بی شک اینگونه اقدامات بزدلانه استکبار جهانی، عزم ملت‌های آزاده و کشورهای محور مقاومت را برای برداشتن گام‌های نهایی در مسیر آزادی قدس شریف مستحکم‌تر خواهد کرد.

اینجانبان شهادت سیدحسن نصرالله و جمعی از فرماندهان حزب‌الله لبنان را به محضر ولی امر مسلمین جهان، رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و مجاهدان جان بر کف محور مقاومت، هم‌میهنان عزیز و مردم شهید پرور مسجدسلیمان تسلیت عرض می کنیم و از درگاه خداوند منان برای روح بلند این شهدای والامقام علو درجات مسئلت می نماییم.

رئیس و اعضای شورای شهر مسجدسلیمان