پیام تبریک وحید زمانی حموله عضو شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، بمناسبت دهه فجر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، وحید زمانی حموله عضو شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، با ارسال پیامی فرا رسیدن ایام الله دهه فجر را تبریک گفت: متن پیام شرح زیر است: باسمه تعالی به نام اعظمی که عظیمی چون خمینی آفرید سلام بر تو ای روح خدا ، سلام بر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، وحید زمانی حموله عضو شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، با ارسال پیامی فرا رسیدن ایام الله دهه فجر را تبریک گفت:

متن پیام شرح زیر است:

باسمه تعالی

به نام اعظمی که عظیمی چون خمینی آفرید
سلام بر تو ای روح خدا ، سلام بر تو که بخشنده تر از آفتاب در آسمان ابدیت تابیدن گرفتی و با ملائک در هم آمیختی.

خمینی جان
آن دل که به یاد تو نباشد دل نیست
قلبی که به عشقت نتپد جز گِل نیست
آن کس که ندارد به سر کوی تو راه
از زندگی بی ثمرش حاصل نیست

امـام آمـد و چون خون در رگ هایمان جاری شد. امـام آمـد و به سان نور، شب تارمان را روشنایی داد. امـام آمد و چـون روح به کالبد مرده مان، حیاتی دوبـاره بخشید.

امام آمد و زمستانمان را بهــاری جـاودانه کرد. امـام آمد و فــجــر آورد و در دسـتان پر نـورش، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد.

سلام بر تو ای مطلعِ فجر.

وقتی صدای پای بهمن از کوچه پس کوچه های خاطره ها به گوشمان می رسد، گویی شهیدانند که آمده اند برای بیعت دوباره برای هشدار و تذکر و بیداری . بهمن که از راه می رسد شهیدان پیمان نامه ی خونین شهادت را برای تجدید امضای تک تک ما می آورند تا فراموش نکنیم که باغبان لاله ها امام مهربان بود و سایبان لحظه ها، نگاهش هنوز هم نگران باغمان است.
هر بهمن امام است که دوباره بر بال ملائک به دیدارمان می آید و کوچه های باغمان را پر از نسترن و نیلوفر می نماید. گام هایش همه جا یاس می کارد و گل محمدی به خانه ها هدیه می کند.

بهمن همیشه در راه است.

فرارسیدن ایام مبارک فجر طلیعه ی آزادی ملت و محو استبداد و واپس راندن استعمار، بر شما بزرگواران عزیز مبارک باد.

الهی گر شکر شوم شکر تو نتوانم گفت
ور عذر شوم عذر تو نتوانم خواست

وحید زمانی حموله عضو شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان