پیام تبریک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت نوروز ۹۸

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت سال نو و تبریک اینروز به شهروندان مسجدسلیمان پیامی را صادر کردند که در ادامه به شرح ذیل می باشد: ای یگانه معبود : احوال مردمان شریف مسجدسلیمان را در سال جدید به فرخنده ترین حال مقدّر بفرما. بهارآفرین […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت سال نو و تبریک اینروز به شهروندان مسجدسلیمان پیامی را صادر کردند که در ادامه به شرح ذیل می باشد:

ای یگانه معبود : احوال مردمان شریف مسجدسلیمان را در سال جدید به فرخنده ترین حال مقدّر بفرما. بهارآفرین را بیکران سپاس که افتخار خدمت به شما مهربان همشهریانِ آگاه را در سالشمارِ عمرمان بنگاشت تا این مباهاتِ بی بدیل در گذارِ عمرمان بر تارک سالهایی که خواهند آمد بدرخشد و مسرورمان بدارد. ما خادمین شما در شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، ضمن تقدیم صمیمانه ترین تبریک و تحیّات بمناسبت آغاز سال نو، با اغتنام از فرصت، در آستانه نوروز این میراث گرانِ نیاکان و موهبت الهی که گستره پرمِهر ایران زمین را به خرمی آراسته، ضرورت تغییر در نگرش خود و عملکردِ همه مدیران و مسئولان شهری جهت خدمت بهینه به شما سروران گرانقدر را یادآور می شویم، بادا که چون بهاران، ضرورتِ تغییر، رویش و پایداری را درک کرده این مهم را فراتر از شعارمحوری در اعمالمان جلوه گر سازیم. سالی که سپری شد به موازاتِ مشکلات فزاینده کشورعزیزمان، آمیزه ایی از فرازها و فرودها برای شهرمان بود، ما با نهایت توان و علیرغم محدودیتهایِ همه جانبه شورا کنار شما ماندیم و اهتمام بر انجام تعهدات خود را سرلوحه اعمالمان دانستیم، با شما هم سوگند خواهیم ماند که همچنان جهت صیانت از اعتمادی که برما تفضّل داشتید بیشاپیش صادقانه و نستوه انجام وظیفه نماییم. آرزوهای ما برای شما همشهریان عزیز،رؤیا و شعار نیست، بلکه مجموعه اهدافی ست مدوّن که با تعمیقِ مناسبات دوسویه در هم افزایی و هم اندیشی جهت رفاه و توسعه شهرمان محقق خواهدشد، این امر مستلزم آن است که علیرغم اختلاف سلایق، متحدبمانیم، منتقدِمنفعل نباشیم، و وَرایِ توان و ظرفیتها تلاش کنیم. برآن عهد که با شما بستیم میمانیم.. همدیگر را ببخشاییم به مِهر و برای احیای بهارِ شهر ِاولینها، برای نسلهای آینده دیارمان برای فردایِ روشن شهرمان کنارهم بمانیم.

رئیس و اعضای شورای اسلامی مسجدسلیمان