پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان بمناسبت عید سعید غدیر خم

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان فرضعلی علیجانی ریاست شورای اسلامی شهرستان مسجدسلیمان فرا رسیدن عید سعید غدیر خم را طی پیامی تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر می باشد.  بسم الله الرحمن الرحیم « من کنت مولاه فهذا علی مولاه » هر کس من مولای اویم پس علی مولای اوست […]

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان فرضعلی علیجانی ریاست شورای اسلامی شهرستان مسجدسلیمان فرا رسیدن عید سعید غدیر خم را طی پیامی تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر می باشد. 

بسم الله الرحمن الرحیم

« من کنت مولاه فهذا علی مولاه »
هر کس من مولای اویم پس علی مولای اوست

تو آن عاشق ترین مردی که در تاریخ می گویند تو آن انسان نایابی که با فانوس می جویند تو آن رود زلالی صاف و روشن از ازل جاری که پاکی های عالم دست و رو را در تو می شویند به شوق سجده ات هفت آسمان خم می شود در خاک به نام نامی ات خورشید ها از خاک می رویند عید غدیر جلوه گاه عظمت و شکوه ولایت، روز اکمال دین نبوی و جشن ولایت علوی است.
خوشا اتمام نعمات الهی و بزرگترین نعمت و ذخیره ی خداوند بر روی زمین که همانا محبت و دوستی اهل بیت رسول الله است بر بندگانش. خوشا دست بیعت به علی (ع) دادن و در هوای عاشقی او نفس کشیدن.
و سپاس خداوند بزرگ را به خاطر زیستن در سرزمینی که گوشه گوشه و کوچه کوچه اش پر از عطر محبت به علی (ع) و خاندان علی (ع) است.
در پی عید عبودیت، عید برکت و رحمت به مثابه پاداشی است به قبول بندگی و اطاعت بی چون و چرا. این جایزه بزرگ الهی و پاداش بی نظیر خداوندی گوارای جان آنان که امتحان به نیکی دادند و سربلند و رو سپید در محضر حضرت دوست به شادمانی این عید مبارک برخاستند که یقینا مردم ولایی شهرستان مسجدسلیمان همچون دیگر هموطنانمان شایسته ترین مردمان برای این شادی هستند.

اینجانب فرارسیدن عید بزرگ ولایت، عید سعیدغدیر خم ، روز اتمام نعمت الهی بر بندگان را به عموم ملت مسلمان و ولایتمدار ایران و بویژه مردم مومن و ولایتمدار استان خوزستان و شهرستان مسجدسلیمان واندیکا تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان مسئلت داریم توفیق درک ظهور پر فروغ خورشید عالمتاب هستی مهدی موعود(عج) و استمرار ولایت حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی ) را تا ظهور منجی جهان بشریت بر همه ما و شیعیان راستین حضرت علی (ع) عنایت فرماید.

خادم شما
فرضعلی علیجانی
رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان