وحید زمانی حموله، عضو شورای شهر مسجدسلیمان، از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن تقدیر کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، وحید زمانی حموله، عضو شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، از حضور حماسی و پرشور مردم همیشه در صحنه مسجدسلیمان،در راهپیمایی با شکوه یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کرد. بنام خدا حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادن قدرت دین و اسلام است و با حضور […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، وحید زمانی حموله، عضو شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، از حضور حماسی و پرشور مردم همیشه در صحنه مسجدسلیمان،در راهپیمایی با شکوه یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کرد.

بنام خدا
حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادن قدرت دین و اسلام است و با حضور خود پیمانی مجدد با شهدا خواهیم بست و ادامه دهنده راه اسلام و قرآن خواهیم بود چرا که شهدای ما دغدغه داشتند تا راه انبیاء (ع) و ائمه اطهار (ع) را ادامه دهند.
همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمندانقلاب اسلامی صبح روز یکشنبه با حضور اقشار مردان و زنان، جوانان، کودکان و نوجوانان، اقوام و گروه‌های مختلف با لباس‌های محلی، دانشجویان و دانشگاهیان، دانش آموزان، طلاب و حوزویان، مسئولین، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان، و… همراه داشتن پلاکارد‌ها و پارچه نوشته‌های مختلف در حمایت از انقلاب اسلامی، بیعت با امام (ره) و رهبری و شهدا، و محکومیت جنایات استکبار جهانی انجام شد که از جلوه‌های ویژه این مراسم حماسی و دشمن شکن بود.
مردم غیور مسجدسلیمان، مردمی هستند که با وجود هر مشکلی پای آرمان های امام و انقلاب ایستادگی می کنند و در مقابل تحرکات دشمن حماسه می آفرینند.
از حضور پر شور مردم مسجدسلیمان در راهپیمایی کمال تشکر و قدردانی را دارم. چرا که این راهپیمایی زمینه ساز خنثی شدن توطئه های دشمنان بود.
وحید زمانی حموله
خادم مردم در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان