حمزه نجف پور، دبیر شورای اسلامی شهر مسجد سلیمان: اعتراض به تورم بیش از حد و بیکاری، با تخریب و از بین بردن اماکن عمومی حل نمی گردد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر، و طی گفتگویی با حمزه نجف پور دبیر شورای اسلامی شهر مسجد سلیمان در خصوص برنامه ها و پیشبرد وضعیت معیشتی آتیه شهروندان اظهار داشت: وظیفه‌ی ما و همه‌ی دست اندرکاران است که به این مردم خدمت کنیم و در غم و شادی و مشکلات آنان شریک […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر، و طی گفتگویی با حمزه نجف پور دبیر شورای اسلامی شهر مسجد سلیمان در خصوص برنامه ها و پیشبرد وضعیت معیشتی آتیه شهروندان اظهار داشت:
وظیفه‌ی ما و همه‌ی دست اندرکاران است که به این مردم خدمت کنیم و در غم و شادی و مشکلات آنان شریک باشیم که گمان نمی کنم عبادتی بالاتر از خدمت به مردم وجود داشته باشد.

امام خمینی ( قدس سره)

وی در ادامه با اشاره به حوادث پیش آمده اخیر و ارائه پیشنهادات اضافه کرد: تورم و بیکاری یکی از عوامل نارضایتی مردم از دولت هاست، که درصورت وقوع چنین پدیده هایی در جوامع، اعتراضات مسالمت آمیز مردم می تواند مانع از اجرای بعضی از این سیاستها شود.

دبیر شورای شهر مسجدسلیمان ضمن بیان این مطلب تاکید کرد و گفت : مردم فهیم و روشنفکر مسجدسلیمان به خوبی واقفند که اعتراض به تورم و بیکاری با تخریب اموال عمومی و هنجارشکنی کاملآ منافات دارد ، بطوریکه در سالهای اخیر میزان ارادت خود را به اسلام و آرمانهای انقلاب با تقدیم یک هزار شهید به ایران اسلامی ثابت کرده اند .

حمزه نجف پور اذعان داشت : برای حل مشکلات جامعه همه مسئولین با نصب العین قرار دادن منویات رهبری و عمل به دستورات مبین دین اسلام ، همه تلاش خود را در جهت بهبود وضعیت معیشت مردم به کار گیرند، که انشالله وضعیت به وجوده آمده حل گردد.

وی علاوه بر تقدیر و تشکر از مجریان نظم و امنیت شهر مسجدسلیمان به خبرهای امید بخشی اشاره کرد که خلاصه آنها به شرح زیر می باشد :

۱- با یاری پروردگار متعال ظرف چند روز آینده ، شهردار مسجدسلیمان جناب آقای مهندس شهام سلیمانی معارفه خواهد شد و در صورت حمایت و همفکری همه مردم شهر اولین ها سرعت حل مشکلات این شهر افزایش خواهد یافت .

۲- ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری های مسئولین محترم شهرستان ، با موافقت مدیریت محترم درمان تاًمین اجتماعی استان خوزستان مقرر شده بود پلی کلینیک تخصصی در شهر مسجدسلیمان ایجاد شود که ضرورت دارد سایر دستگاهها از قبیل اداره مسکن و شهرسازی ، شهرداری ، فرمانداری و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در جهت واگذاری ۲۰۰۰ متر مربع زمین اقدام عاجل کنند و انشاءالله کلنگ این مجموعه درمانی در یکی از نقاط مرکزی شهر به زمین خواهد خورد .

۳- با پیگیری به عمل آمده از طریق استانداری مقرر شد جهت توسعه روستاها درصورت راه اندازی کسب و کار در یکی از نقاط روستایی اطراف شهر تا سقف ۲میلیارد تومان تسهیلات با کارمزد ۴ درصد پرداخت خواهد شد .

۴- با هماهنگی به عمل آمده با اداره صنعت ، معدن و تجارت مسجدسلیمان مقرر شد به هرکدام از کارآفرینان علاوه بر پرداخت تسهیلات دولتی تا سقف یک هکتار زمین به نرخ دولتی در شهرک صنعتی مسجدسلیمان واگذار گردد .

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: امید است همه مسئولین شهری در سال اقتصاد مقاومتی، تولید ، اشتغال همه همت و تلاش خود را در جهت ایجاد اشتغال و افزایش رونق اقتصادی در شهر اولین ها مصروف سازند.