بیانیه وحید زمانی حموله در پی اخراج نماینده شهرداری توسط فرماندار مسجدسلیمان

بسم الله الرحمن الرحیم اتفاق ناخوشایندی که به هیچ وجه انتظار نمی رفت در شهر اولین ها شهر اخلاق و فرهنگ اتفاق بیفتد، در روزهای گذشته در سالن فرمانداری مسجدسلیمان ودر جلسه شورای سلامت توسط رئیس جلسه جناب فرماندار اتفاق افتاد. جناب مهندس رحیم ورناصری از پرسنل زحمتکش ودلسوز شهرداری مسجدسلیمان که مسئول روابط عمومی […]

بسم الله الرحمن الرحیم

اتفاق ناخوشایندی که به هیچ وجه انتظار نمی رفت در شهر اولین ها شهر اخلاق و فرهنگ اتفاق بیفتد،
در روزهای گذشته در سالن فرمانداری مسجدسلیمان ودر جلسه شورای سلامت توسط رئیس جلسه جناب فرماندار اتفاق افتاد.

جناب مهندس رحیم ورناصری از پرسنل زحمتکش ودلسوز شهرداری مسجدسلیمان که مسئول روابط عمومی شهرداری و نماینده این نهاد خدماتی در آن جلسه بود، با دستور شخص فرماندار از جلسه اخراج شد.

با کمال بی احترامی در حضور کلیه حضار و دیگر اعضای حاضر در جلسه این عمل ناشایست توسط فرماندار در حالی انجام شد، که وی سکانداری جریانی را در دست دارد، که داعیه جامعه مدنی، دموکراسی و آزادی بیان رادارند.

جناب فرماندار محترم

به استحضار میرساند مردم ایران با تقدیم هزاران شهید عزت در پی کسب عزت و کرامت انسانی بودند، لذا اگر مسئولی تحمل ندارد، نمی تواند مسئول در نظام اسلامی باشد.

لذا از استاندار محترم درخواست می شود با این قضیه اخراج مسئول محترم روابط عمومی نماینده شهرداری در جلسه شورای سلامت شهرستان مسجدسلیمان به دستور جناب فرماندار بر اساس سیاست مدبرانه دولت تدبیر و امید برخورد نماید، تا بعد از این هیچ مسئولی به خودش اجازه ندهد به راحتی اعلام کند که فرمانداری برای برخی افراد جاده یک طرفه است.

جناب فرماندار و نماینده عالی دولت در شهرستان مسجدسلیمان

چند سوال تامل برانگیز از جنابعالی که نماینده عالی دولت در شهرستان هستید در رابطه با اخراج نماینده شهرداری از جلسه شورای سلامت

۱- چرا از نماینده شهرداری توضیحی درباره علت عدم حضور سرپرست شهرداری نخواستید؟

۲- و اینکه چرا از همان ابتدای جلسه چنین تصمیمی را نگرفتید؟

در پایان این اتفاق را از چشم فرماندار میبینم، امیدوارم آقای استاندار در انتخابهای آینده در خصوص پست‌های کلیدی دقت بیشتری به خرج دهند.

در پایان از جناب مهندس رحیم ورناصری مسئول روابط عمومی شهرداری نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

وحید زمانی حموله
عضو شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان