پیام تبریک وحید زمانی حموله، عضو شورای شهر مسجدسلیمان، به مناسبت ولادت حضرت علی ( ع) و روز پدر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، وحید زمانی حموله، عضو شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، در ارسال متنی این روز را تبریک گفتند، که به شرح ذیل است: به نام آن که در جان و روان است، توانایی ده هر ناتوان است […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، وحید زمانی حموله، عضو شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، در ارسال متنی این روز را تبریک گفتند، که به شرح ذیل است:

به نام آن که در جان و روان است، توانایی ده هر ناتوان است

میلاد مرتضی اسدالله حیدر است
جشن ولادت علی علیه السلام آن میر صفدر اس.

زوجی برای فاطمه حق آفریده است
این زادروز همسر زهرای اطهر است

با کوردل بگو، که بجز شیر حق علی علیه السلام
جای ولادتش حرم خاص داور است؟

ای تکیه گاه محکم من، ای پدر جان ، ای ابر بارنده ی مهر و لطف و احسان ای نام زیبایت همیشه اعتبارم، خدمت به تو در همه حال، هست افتخارم

هر پدری ستونی است برای خانواده و چون بزرگ باشد ستونی است، برای خاندان، یکان یکانِ اعضای خانواده به او تکیه دارند و چون در می مانند، دستِ طلبِ یاری به سویش دراز می کنند.

هر پدری صمغی دارد در وجود خویش که پیوندهای شکسته را، دل های شکسته را و هر چیز شکسته ی دیگر را به هم می چسباند، البته انسان ممکن الخطاست و گاهی بعضی چیزها به اشتباه به یکدیگر چسبانده می شوند.

هر پدری نیرویی دارد به غایت شگرف، همچون کوه مقاوم است. دلی دارد به وسعت دریا، خروشان است مثل رود، ریشه ای دارد همچون جنگل و خلاصه طبیعتی دارد که بسیاری از رازهای آفرینش را در خود جای داده است.

هر پدری دستی دارد زمخت برای کار، لطیف برای نوازش و گرم برای در آغوش گرفتن، البته در صورت لزوم برای نواختن سیلی استفاده می شود که فواید آن بر هیچ انسان عاقلی پوشیده نیست.

هر پدری باغی است پُر از درختان میوه، گلهای اطلسی و شکوفه های نارنج، اما یادمان باشد؛ هر باغی خزانی دارد …

ولادت مولای الموحدین امیرالمومنین(ع) ، حیدر کرار ، شیر خدا ، مولود کعبه ، مظهر علم و عزت ، عدالت ، سخاوت و شجاعت و فرا رسیدن روز پدر را به شما تبریک و تهنیت عرض می نمایم