بیانیه فرضعلی علیجانی رئیس شورای شهر، در پی اخراج نماینده شهرداری، توسط فرماندار مسجدسلیمان

بسم الله الرحمن الرحیم روابط عمومی ها چشم و گوش سازمان ها، ادارات و نهادها هستند، و روابط عمومی شهرداری شهر مسجدسلیمان در این چند سال عملکرد بسیار خوبی داشته و در تمام مراسم ها و برنامه های داخلی و سطح شهر سعی و تلاش فراوانی نموده است. مسئول محترم روابط عمومی شهرداری شهر مسجدسلیمان […]

بسم الله الرحمن الرحیم

روابط عمومی ها چشم و گوش سازمان ها، ادارات و نهادها هستند، و روابط عمومی شهرداری شهر مسجدسلیمان در این چند سال عملکرد بسیار خوبی داشته و در تمام مراسم ها و برنامه های داخلی و سطح شهر سعی و تلاش فراوانی نموده است.

مسئول محترم روابط عمومی شهرداری شهر مسجدسلیمان با اطلاع رسانی، اطلاع یابی و انعکاس به موقع مسائل، مشکلات و نیازهای مخاطبان، مدیران شهرداری و شهرستانی را در فرآیند مهم تصمیم گیری و تصمیم سازی یاری می نمایند.

در روزهای گذشته در سالن جلسات فرمانداری که جلسه شورای سلامت برگزار شد، مسئول روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان که نماینده این نهاد خدماتی در جلسه شورای سلامت حضور داشت به دستور جناب فرماندار از جلسه اخراج شد.

اگر چه هیچ عمدی در کار نبود، اما روال خوبی هم نبود، و این بدعت در شهر اولین ها که به شهر اخلاق و فرهنگ شهرت دارد، بدعتی ناشایست میباشد که توسط جناب فرماندار بنا نهاده شد،
وبه نظرم درست نیست که جناب فرماندار بعنوان نماینده عالی دولت در شهرستان مسجدسلیمان به مسئول روابط عمومی شهرداری که نماینده این نهاد خدماتی در آن جلسه بود بگوید جلسه را ترک کنید و این اعلام هم غیر مترقبه باشد، چرا که این کار از نظر اخلاقی درست نیست.

جناب فرماندار رفتار شما نسبت به یک کارمند شهرداری می‌تواند تصویر خوب یا بدی از عملکرد شما در ذهن سایر پرسنل شهرداری و دیگر کارمندان شاغل در این شهرستان ایجاد کند،بنابراین مهم است که رفتار شما منصفانه به نظر برسد.اگر دیگر مدیران و کارمندان این تصور را داشته باشند که ممکن است در جلسات اینده نفر بعدی خودشان باشند که اینچنین از جلسه اخراج شوند آرامش در شهر از بین میرود.

جناب فرماندار از این رو نحوه برخورد شما کارمندان و مدیران که قرار است از جلسه اخراج شوند اهمیت زیادی دارد.

اگر می‌بینید که مجبور به اخراج نماینده ادارات از جلسات هستید باید بدانید که شاید اشکال از مدیریت شما باشد.

این احتمال وجود دارد که تکنیک ‌های مدیریت را به درستی نمی‌دانید یا شاید در محیط کاری شهرستان تحت امر شما عوامل نامساعدی وجود دارد که سبب بروز چنین مشکلی می‌شود.

جناب فرماندار از خودتان بپرسید اگر جای این فرد بودید، دلتان می‌خواست با شما چطور رفتار می‌شد؟

وآیا بهتر نبود قبل از اخراج نماینده شهرداری از جلسه توضیحاتی در خصوص عدم حضور سرپرست شهرداری از ایشان بخواهید؟
و آیا بهتر نبود ایشان در جلسه میماند؟

فرضعلی علیجانی

رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان