پیگیری‌های شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در دیدار با چند تن از معاونین و مدیران کل در وزارت نفت، وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مسجدسلیمان؛ روح اله جلیلی رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما از سفر خود به تهران و دیدارهای جداگانه با برخی معاونین و مدیران وزارتخانه‌های نفت کشور، و راه و شهرسازی خبر داد. گفتنی است در این سفر علاوه بر رئیس شورای اسلامی شهر، وحید زمانی نایب […]

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مسجدسلیمان؛ روح اله جلیلی رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما از سفر خود به تهران و دیدارهای جداگانه با برخی معاونین و مدیران وزارتخانه‌های نفت کشور، و راه و شهرسازی خبر داد.

گفتنی است در این سفر علاوه بر رئیس شورای اسلامی شهر، وحید زمانی نایب رئیس شورا و مهدی رضایی‌فرد سرپرست شهرداری نیز حضور داشتند.

رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با اشاره به موضوعات این سفر خاطر نشان کرد: از جمله پیگیری‌ها، می‌توان به خرید ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی، دریافت تسهیلات جهت اجرای پروژه‌های عمرانی، اخذ سهمیه قیر مسجدسلیمان، مطالبات میلیاردی شهرداری، اجرای پروژه مسیر جایگزین پیچ مینافیس، احداث آرامستان بزرگ شهر و نیز احیای ظرفیت گردشگری چاه شماره یک شرکت بهره‌برداری نفت و گاز، از اهداف سفر شورا به تهران بود.

روح‌اله جلیلی تصریح کرد: پس از آغاز سال چهارم شورا و حسن اعتماد اعضای محترم شورا به اینجانب، برنامه‌های شورا را با جدیت دنبال کرده‌ام، و اعتقاد دارم شورا باید از ظرفیت‌های موجود در سطح وزارت و ادارات کل استفاده نماید، و در این راستا برای پیگیری چند موضوع مهم با همراهی نایب رئیس محترم شورای شهر به نمایندگی از شورا، به همراه سرپرست محترم شهرداری سفری به تهران داشتیم که دستاوردهای خوبی بدست آمد، و این پیگیری‌ها در سطح وزارت و ادارات کل در استان ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد و افزود: یکی از این دیدارها با معاونت محترم شرکت ملی نفت ایران بود که در آن با اشاره به تصادفات منجر به خسارت‌های جانی و مالی در پیچ مینافیس در مجاورت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز و موضوع احداث پروژه مسیر جایگزین مطرح شد، در ادامه موضوع، آزادسازی بخشی از اراضی تحت تملک شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برای احداث آرامستان بزرگ شهر و موضوع محوطه‌سازی و احیای ظرفیت گردشگری چاه شماره یک شرکت بهره‌برداری نفت و گاز و همچنین اعلام آمادگی شورای اسلامی شهر جهت توافق بمنظور واگذاری ساختمان خود جهت افزایش محوطه حریم چاه ، از دیگر موضوعات بود که در این نشست مطرح و راهکارهایی مشخص گردید.

جلیلی در ادامه گفت: در جلسه با معاون شرکت ملی نفت ایران طرح جابجایی مناطق آلوده به نفت و گاز و مشکلات بوجود آمده برای ساکنین در این مناطق نیز مطرح و تشریح گردید.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به دیدار با معاون رئیس سازمان بازآفرینی شهری ایران و برخی از مدیران آن خبر داد و بیان کرد: در این دیدار موضوع سهمیه قیر و آسفالت معابر شهری مسجدسلیمان در قالب طرح بازآفرینی پیگیری و تصمیماتی اتخاذ گردید.

رییس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در ادامه دیدارهای شورا، نشست با مدیرکل ارزیابی و برآورد خسارت سازمان مدیریت بحران کشور را نیز مهم برشمرد، و پیگیری مطالبات میلیاردی شهرداری از محل تخفیفات صدور پروانه ساختمان به منازل آسیب دیده در سیل و زلزله اخیر را از موضوعات مطرح شده در این جلسه عنوان نمود و در ادامه این جلسات از دیدار با مدیران سازمان همیاری شهرداریهای کل کشور و پیگیری مصوبات بازدید معاون محترم عمرانی وزیر کشور از مسجدسلیمان درخصوص خرید ماشین‌آلات خدماتی و عمرانی و تسهیلات بلاعوض جهت اجرای پروژه های عمرانی را از دیگر برنامه های شورا در سفر به تهران برشمردند.

وی در خاتمه از دکتر علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی که در رابطه با برخی هماهنگی های صورت گرفته جهت دیدارهای انجام شده، همکاری صمیمانه ای داشتند و همچنین از همکاری احمد زمانپور نماینده شورای استان در شورای عالی کشور برای بخشی از برنامه های شورا در تهران قدردانی نمود.