پیام تسلیت رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، وحید زمانی زاده حموله رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان طی پیامی مشترک فرارسیدن اربعین حسینی را به عموم شهروندان تسلیت گفتند. متن این پیام بدین شرح می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم اربعین، رمز پویایی همیشگی نهضت پربار حسینی و اعلام پای بندی به مکتب سرخ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، وحید زمانی زاده حموله رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان طی پیامی مشترک فرارسیدن اربعین حسینی را به عموم شهروندان تسلیت گفتند.

متن این پیام بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

اربعین، رمز پویایی همیشگی نهضت پربار حسینی و اعلام پای بندی به مکتب سرخ عاشوراست.

در آیینه تاریخ، حوادثی دیده می شود که همانند موج، دامنه می گیرد، گسترده می شود و کران تاکران را در می نوردد.

چنین حادثه هایی، جاودانه و ماندگار است و هیچ سد و حائلی را توان پوشاندن آنها نیست. یاد امام حسین علیه السلام و یاران باوفای ایشان، با هر اربعین، حرمتی فزون تر می یابد؛ زیرا گرامیداشت چهلمین روز شهادت آن پرچمدار بزرگ اسلام، زنده نگه داشتن یاد و خاطره او و پاسداری از ارزش های معنوی است.

این روزها و در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی (ع)، میلیونها عاشق و دلداده با پای پیاده از سراسر جهان بویژه از کشور عزیزمان ایران اسلامی برای شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین رهسپار سفر کربلا شده اند تا علاوه بر حضور پرشور در این مراسم معنوی که نمایشگر اقتدار اسلام و مسلمین است، پیام مهم عاشورا را که همانا شهادت، استقامت و پایداری اس، به گوش مستکبران و دشمنان اسلام و قرآن برسانند.

بدینوسیله فرارسیدن اربعین حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) سرور و سالار شهیدان و ۷۲ تن از یاران با وفای ایشان را به پیشگاه حجت ابن الحسن العسکری (عج) ،مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ومردم ولایتمدار و شهیدپرور مسجدسلیمان تسلیت عرض مینمائیم، امید است با توکل به ذات اقدس احدیت و تبعیت از قیام عاشورا و آموزه های آن، در همه عرصه ها موفق و منصور باشید.