پیام تبریک اعضای شورای شهر مسجدسلیمان به مناسبت فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت

. در آستانه فرارسیدن نوروز باستانی و بهار طبیعت ، رئیس و اعضای شورای شهر مسجدسلیمان با انتشار پیامی سال نو را تبریک گفتند  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان متن پیام نوروزی اعضای شورای شهر مسجدسلیمان به شرح ذیل است : بهار گل افشان به همراه خود طراوت، نشاط و شادمانی را هدیه می‌آورد و زمزمه‌های […]

.
در آستانه فرارسیدن نوروز باستانی و بهار طبیعت ، رئیس و اعضای شورای شهر مسجدسلیمان با انتشار پیامی سال نو را تبریک گفتند 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان متن پیام نوروزی اعضای شورای شهر مسجدسلیمان به شرح ذیل است :

بهار گل افشان به همراه خود طراوت، نشاط و شادمانی را هدیه می‌آورد و زمزمه‌های ناب زندگی، راز خلقت، شکوه طبیعت، پالایش روان و خوداندیشی در بهار تجلی می‌یابد.

سال جدید در گهواره مفتون کننده و شیدای طبیعت با فصل بهار آغاز می‌شود. ذهن تسخیر دل می‌شود و نیروی شگرف زنگارهای فکر و روح را صیقل می‌دهد و انسان احساس دگرگونی و نوشدن می‌کند.

در این عید سعید باستانی و با امید به فردایی بهتر و بهاری پربارتر، بر آستان آفریدگار یگانه سر به سجده شکر می گذاریم و فروتنانه از او طلب می کنیم که: “یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال .”

فرارسیدن سال نو را به همه هموطنان عزیز بویژه مردم فهیم شهرستان مسجدسلیمان تبریک عرض می نماییم و برای همگان سالی سراسر سلامتی، سربلندی و سعادت آرزومندیم.

انشاالله که بتوانیم با امید به خدا و همت همکاران شورا و شهرداری و با دعای خیر و قضاوت درست مردم فهیم شهرمان در سال جدید سیمایی زیباتر از شهر مسجدسلیمان در همۀ ابعاد و زمینه ها را شاهد باشیم .چرا که دست یافتن به شهری آباد و پویا تنها با اتحاد و همدلی میسر خواهد شد.

بر همین اساس امیدواریم در سال نو با تلاش و کوشش مسئولان و همراهی و همدلی مردم، شهر مسجدسلیمان را بهتر و آبادتر از گذشته بسازیم.

در پایان از همشریان عزیز استدعا داریم از رفت آمدهای غیر ضروری خودداری نموده ونسبت به علائم بهداشتی و ایمنی توجه ویژه تا رفع ویروس کرونا داشته باشند.

هر روزتان نوروز نوروزتان پیروز

اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان