علی عسگر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در جمع اعضای شورای شهر مسجدسلیمان: با همه توان در کنار شما هستم

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان علی عسگر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی  در جمع اعضای شورای شهر مسجدسلیمان گفت: با همه توان در کنار شما هستم.  نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی در نشست روز سه شنبه با اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، ضمن تاکید بر لزوم همگرایی برای رفع مشکلات مردم […]

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان علی عسگر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی  در جمع اعضای شورای شهر مسجدسلیمان گفت: با همه توان در کنار شما هستم. 

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی در نشست روز سه شنبه با اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، ضمن تاکید بر لزوم همگرایی برای رفع مشکلات مردم اظهار داشت: مردم به ما رای دادند و حالا انتظار دارند که مشکلات آنها رفع شود که انتظار کاملا درستی است و ما وظیفه داریم با همکاری و همگرایی برای مشکلات متعدد منطقه تلاش کنیم و به رفع دغدغه های مردم بپردازیم.

ظاهری افزود: خواهش میکنم شورا را هشت نفره ببینید. من هم در کنار شما هفت نفر قرار دارم و از صفر تا صد با همه توانایی و ظرفیت برای تحقق آنچه که مدنظر شما و مردم هست، تلاش میکنم و انتظار دارم با وجود تفاوت سلیقه ها در بعضی موارد، بر روی اصول مشترک که بالاترین آن جلب رضایت مردم است، همصدا و همگام باشیم.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس در ادامه افزود: مردم انتطار دارند تا با یک برنامه ریزی منسجم برای دغدغه های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی آنها تدبیر مناسبی اندیشیده شود و از اعضای شورای شهر بعنوان مغز متفکر یک شهر انتظار میرود با برنامه محوری و تکیه بر خرد جمعی در این مسیر گام بردارد.

نماینده مردم مسجدسلیمان در پایان افزود: اعتماد سازی را باید در دستور کار اولیه خود قرار دهیم. باید مردم به ما اعتماد کنند و اگر این اتفاق رخ داد، خواهید دید که مردم همدوش ما برای عمران و آبادی شهر تلاش میکنند و به خودی خود بسیاری از مشکلات ما مرتفع خواهد شد. مردم را محرم‌ بدانیم و صادقانه با آنها صحبت کنیم و اجازه غالب شدن حواشی بر موضوعات اصلی را ندهیم.