رئیس شورای اسلامی شهر: دستفروشان و خودروهای سیار بار فروش سطح شهر باید ساماندهی شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، جلسه ساماندهی دستفروشان و خودروهای سیار بار فروش در سطح شهر با حضور چند عضو شورا و جمعی از مدیران واحدهای مربوطه شهرداری، در دفتر شورا برگزار و در راستای ساماندهی دستفروشان تصمیماتی اتخاذ گردید. روح اله جلیلی رئیس شورای اسلامی شهر ضمن ابراز گلایه از عدم حضور […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، جلسه ساماندهی دستفروشان و خودروهای سیار بار فروش در سطح شهر با حضور چند عضو شورا و جمعی از مدیران واحدهای مربوطه شهرداری، در دفتر شورا برگزار و در راستای ساماندهی دستفروشان تصمیماتی اتخاذ گردید.

روح اله جلیلی رئیس شورای اسلامی شهر ضمن ابراز گلایه از عدم حضور رئیس راهنمایی و رانندگی در این جلسه تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه ایام نوروز قرار داریم، ساماندهی دستفروشان از اهمییت بالایی برخوردار است و انتظار کسبه زحمتکش بازار مرکزی شهر درخصوص نظم بخشی به وضعیت نابسامان در خیابان آزادی از شورای شهر کاملا بجاست و شهرداری میبایست برای روزهای پایانی سال برنامه مناسب داشته باشد. زیرا تردد عابرین و خودروها با وجود این بینظمی ها با مشکل مواجه شده است.

جلیلی افزود: دیدگاه شورای شهر این نیست که دستفروشان جمع آوری شوند بلکه با توجه به وضعیت معیشت و آمار نگران کننده بیکاری، هدف ما ساماندهی و تعیین مکانی مناسب برای آنان میباشد.

در خاتمه حمزه نجف پور عضو شورای شهر نیز نسبت به ضرورت ساماندهی دستفروشان تاکید نمود.

گفتنی است: در پایان چند پیشنهاد از سوی رئیس شورای شهر برای ساماندهی مصوب گردید و مقرر شد شهرداری پس از هماهنگی های لازم در شورای ترافیک در اسرع وقت برنامه ساماندهی دستفروشان را در دستور کار خود قرار دهد.