در روزهای پر کار شورا / حضور سرپرست شهرداری و روسای اداره برق و ستاد بازسازی در شورای شهر مسجدسلیمان

با دعوت شورای شهر، سرپرست شهرداری مسجدسلیمان و روسای اداره برق و ستاد بازسازی و برخی اصحاب رسانه به منظور هماهنگی و تعامل بیشتر در دفتر جلسات شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان حضور یافتند. به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای شهر مسجدسلیمان:در این نشست که بیش از ۳ساعت بطول انجامید، موضوع جانمایی غیر اصولی برخی […]

با دعوت شورای شهر، سرپرست شهرداری مسجدسلیمان و روسای اداره برق و ستاد بازسازی و برخی اصحاب رسانه به منظور هماهنگی و تعامل بیشتر در دفتر جلسات شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای شهر مسجدسلیمان:در این نشست که بیش از ۳ساعت بطول انجامید، موضوع جانمایی غیر اصولی برخی از تیره های برق در سطح معابر، وضعیت روشنایی محلات، انشعاب برق ساخت و سازهای غیر مجاز، مشکل جابجایی تیره های برق در مسیر پروژه های عمرانی، مطالبات طرفین و دیگر مباحث فی مابین از محور های گفتگو در این نشست بود.

 روح اله جلیلی  رئیس شورای شهر در این جلسه با اشاره به نقش شورا بعنوان نهاد هماهنگ کننده و ناظر بر عملکرد ادارات اظهار داشت: بسیاری از مشکلات موجود با هماهنگی و تعامل بیشتر برطرف خواهد شد و شورا نقش خود را در این زمینه با جدیت دنبال خواهد کرد و این جلسات هماهنگی باید استمرار داشته باشد و از شما میخواهم در اسرع وقت بازدید میدانی از سطح شهر برنامه ریزی گردد تا از این جلسات خروجی و نتیجه گیری لازم گرفته شود.
جلیلی در ادامه ضمن تشکر از تلاشهای ستاد بازسازی مناطق زلزله زده تصریح کرد: زلزله سال گذشته فرصت های خوبی برای شهر بوجود آورده است اما امیدوارم این فرصت به تهدید تبدیل نشود زیرا آوار برداری از هزاران ملک تخریبی باعث تخلیه نخاله در سطح معابر و بعضا گوشه و کنار شهر شده که منظر نامطلوبی ایجاد نموده است که میبایست در این زمینه هم شهرداری و هم ستاد بازسازی چاره اندیشی کنند و به این مشکل خاتمه دهند.
 مهندس عمادی رئیس ستاد بازسازی پس از ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در طول یکسال گذشته و اشاره به روند مثبت احداث و جابجایی خانه های زلزله زده گفت: از شورای شهر جهت تشکیل این جلسات هماهنگی تشکر میکنم و مشکلات تخلیه نخاله های ساختمانی را قبول دارم اما بعضا کامیونهای شخصی به نام ستاد بازسازی در اکثر مناطق نخاله ریزی میکنند که باید جلوی اینکار گرفته شود.
وحید زمانی نائب رئیس شورا نیز در این نشست گفت: ‌از جمله دغدغه های مهم مجموعه شهرداری و شورای بلاتکلیف بودن پل شهید داریوش محمدی و پل عابر پیاده شهرک ولیعصر بوده است که بعلت وجود تیرهای برق در مسیر اصلی و سیم های برق فشار قوی بیش از ۲ سال به حال خود رها شده اند که انتظار داریم با شهرداری جهت تکمیل این پروژه ها همکاری شود.
مهندس احمد منصوری رئیس اداره برق اظهار داشت: اعتقاد دارم هر اداره ای که به مردم خدمات می دهد باید موانع و چالش های پیش روی آنها برطرف شوند و با تعامل هر چه بیشتر رضایت خاطر شهروندان جلب شود.

وی در پایان گفت : در حد توان و تا جایی که قانون اجازه دهد با تعامل با مجموعه شهرداری سعی خواهم کرد دغدغه های موجود رفع گردد.

گفتنی است در ایام اخیر سفر دوتن از اعضای شورا به تهران و دیدار با مدیران چند وزارتخانه، جلسات مکرر با مدیران ادارات و بازدیدهای میدانی از پروژه های عمرانی، روزهای پر کاری را از شورا نشان داده است که میتواند امیدواری از این نهاد نظارتی را به مردم برگرداند.