در جلسه نامگذاری شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان عنوان شد: یک پروژه شاخص و یا میدان و بلوار در شأن سردار شهید قاسم سلیمانی نامگذاری می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، جلسه نامگذاری شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان روز سه شنبه مورخ ۱۷ دی ماه ۱۳۹۸ با حضور وحید زمانی حموله ریاست شورای اسلامی شهر، فرضعلی علیجانی، رضا نجفیان، حمید شعبانی، حمزه نجف پور و دکتر نوید شعبانی شهردار در صحن علنی شورا برگزار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، جلسه نامگذاری شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان روز سه شنبه مورخ ۱۷ دی ماه ۱۳۹۸ با حضور وحید زمانی حموله ریاست شورای اسلامی شهر، فرضعلی علیجانی، رضا نجفیان، حمید شعبانی، حمزه نجف پور و دکتر نوید شعبانی شهردار در صحن علنی شورا برگزار شد.

در این جلسه وحید زمانی حموله رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در سخنانی افزود: شهید قاسم سلیمانی سردار رشید و سرافراز اسلام، اسوه و الگوی اخلاص، شجاعت و انسانیت، با عزم و اراده پولادین خود در راه حفظ مرزهای امنیت و سرافرازی ایران و اسلام و مبارزه با ظلم و تروریست، در پی حمله تروریستی و جنایتکارانه نیروهای آمریکایی آسمانی شد و به یاران شهیدش شتافت.

وی با اشاره به اینکه امروز مردم ایران، شیعیان و آزادگان جهان داغدار شهادت مالک اشتر زمانه هستند افزود: استکبار بداند یاد و نام این شهید سرافراز و مکتب ایشان تا ابد ادامه دار خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: به پاس قدردانی از رشادت های بی بدیل سردار دل ها و درخواست شهروندان و علاقمندان این شهید پر افتخار؛ شورای اسلامی شهر و شهرداری مسجدسلیمان تصمیم دارد مکان مناسب و در شانی را به نام سردار شهید قاسم سلیمانی نامگذاری کند.

وحید زمانی حموله خاطرنشان کرد: یک پروژه شاخص و یا میدان و بلوار در شأن سردار شهید قاسم سلیمانی نامگذاری می شود.

فرضعلی علیجانی عضو شورای اسلامی شهر نیز بر نامگذاری مکانی به نام شهید بزرگوار شهید قاسم سلیمانی تاکید کرد و افزود: سردار قاسم سلیمانی سرداری است که عمر با عزت خود را در نهایت شجاعت و اخلاص صرف امنیت و آرامش این مرز و بوم نمود و همه ما قدردان مجاهدت ها و رشادت های این سرباز رشید ولایت و امت خواهیم بود.

رضا نجفیان عضو شورای اسلامی شهر در این جلسه افزود: ملت ایران یاد و نام شهید قاسم سلیمانی را همواره زنده و راهش را ادامه خواهند داد. چرا که زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست.

شهردار مسجدسلیمان همچنین در این جلسه با اشاره به اینکه طرح جامع شهری همراه با اسامی پیشنهادی جهت ارائه به شورا در حال انجام است افزود: معابر و خیابان های مسجدسلیمان فاقد نام و بعضا دارای نام های نامناسب هستند که درشان شهروندان این شهرستان نیست. وی افزود: در طرح جامع شهری اسامی پیشنهادی جهت خیابان ها و معابر و محلات مطرح و به صورت طرح پیشنهادی توسط شهرداری به شورا ارسال و در صحن شورا تصمیم گیری نهایی انجام خواهد شد.

در این جلسه مقرر شد که در جلسه بعدی اسامی پیشنهادی جهت نامگذاری مکانی در خور و شأن سردار شهید قاسم سلیمانی بررسی و در صحن علنی شورای اسلامی شهر تصمیم گیری می گردد.

.

.
.
.
.
.