درخواست رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان از دادستان شهرستان; صدور حکم و اعمال قانون در خصوص پیمانکار پروژه بلوار دوم شهری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، حمزه نجف پور رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در راستای جلوگیری از تضییع اموال عمومی و حق و حقوق مردم، طی نامه ای به دادستان شهرستان خواستار صدور حکم و اعمال قانون در خصوص پیمانکار پروژه بلوار دوم شهری گردید. حمزه نجف پور رئیس […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، حمزه نجف پور رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در راستای جلوگیری از تضییع اموال عمومی و حق و حقوق مردم، طی نامه ای به دادستان شهرستان خواستار صدور حکم و اعمال قانون در خصوص پیمانکار پروژه بلوار دوم شهری گردید.

حمزه نجف پور رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان طی نامه ای به علی اسکندری دادستان شهرستان اظهار داشت: در راستای جلوگیری از تضییع اموال عمومی و حق و حقوق مردم، ترتیبی اتخاذ گردد تا پیمانکار پروژه بلوار دوم شهری، به پرداخت خسارت‌ها و ضرر و زیان وارده به مردم، با نرخ کارشناسی روز از طریق توقیف سریع حساب‌ها و ماشین آلات شرکت، محکوم گردد.

وی ادامه داد و افزود: از آنجایی که جاده های شهری مسجدسلیمان از ابتدا تا انتهای شهر بصورت مسیری بسیار طولانی و عمدتا تک محور می باشد، با توجه به وضعیت نامناسب این جاده ها و در جهت سهولت عبور و مرور وسایل نقلیه و خدمات رسانی به موقع به شهروندان بخصوص در مواقع بحرانی، نیاز به احداث جاده های کنارگذر از بالاست و پایین دست شهر را ضروری نموده است.

وی تصریح کرد: در این راستا انتظار می رفت تا با اجرای پروژه بلوار حد فاصل میدان دانشگاه تا بی بیان (از پایین دست شهر) بخش عمده ای از مشکلات موجود مرتفع گردد. اکنون پس از گذشت ۲۰ ماه از کلنگ زنی آن و خاتمه مدت زمان پروژه متاسفانه به دلایل مختلف پیشرفت واقعی پروژه به میزان ۳۴ درصد بوده و‌ نسبت به میزان پرداختی به پیمانکار، پروژه پیشرفت فیزیکی واقعی نداشته است.

نجف پور اذعان داشت: از طرفی علی رغم پیگیری ها، تذکرات و جلسات مکرر در جهت انجام تعهدات،شرکت مجری پروژه مذکور همچنان به بخشی از تعهدات خود عمل ننموده و پروژه مذکور همچنان در تعطیلی به سر می برد.

این مقام مسئول در خاتمه گفت: با تمام آن چه گفته شد و پیرو نامه اخیر رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر امیدواریم تا دادستان شهرستان بعنوان مدعی العموم ضمن پیگیری موضوع و در راستای احقاق حق مردم شهرستان اقدامات قانونی را صورت دهد، و روند اجرایی و بهره برداری از بلوار دوم شهری در مدت زمان کمتری به نتیجه مطلوب بینجامد.