انتخابات هیئت رئیسه شورای شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان ؛  جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای شهرستان با حضور اعضای شورای شهرستان مسجدسلیمان در ساختمان شورای شهرستان واقع در فرمانداری برگزار گردید. طی این جلسه،  وحید زمانی حموله (که پیش از این ریاست شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان را بر عهده داشت) با رأی قطعی بعنوان رئیس شورای شهرستان در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان ؛  جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای شهرستان با حضور اعضای شورای شهرستان مسجدسلیمان در ساختمان شورای شهرستان واقع در فرمانداری برگزار گردید.

طی این جلسه،  وحید زمانی حموله (که پیش از این ریاست شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان را بر عهده داشت) با رأی قطعی بعنوان رئیس شورای شهرستان در سال چهارم معرفی، و از زحمات احمد زمانپور که از سال اول تا سوم این مسئولیت را بر عهده داشتند قدردانی گردید.
گفتنی است، خانم زینب احمدی بعنوان نایب رئیس، نوراله باقری خزانه‌دار و رامین اسدی مُنشی انتخاب و معرفی شدند.
شایان ذکر می‌باشد، شورای شهرستان با توجه به اینکه در ادوار گذشته در رسانه‌ها و عموم شهروندان معرفی کمتری داشته، بعنوان یک شورای فرادستی محسوب شده، که متشکل از نمایندگان شورای شهرها و بخش‌های مرکزی عنبر و گلگیر  می‌باشد، و به دلیل اینکه جمعیت شهرستان مسجدسلیمان  بالای صد هزار نفر است، دو نفر بعنوان نماینده شهرستان معرفی می‌گردند.
.