پیام وحید زمانی حموله عضو شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، بمناسبت خداحافظی ورزشکار مسجدسلیمانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، وحید زمانی حموله عضو شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، به مناسبت خداحافظی ورزشکار مسجدسلیمانی پیامی را صادر نمودند که به شرح ذیل آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم مقام معظم رهبری: همه آحاد مردم، باید ورزش را جدی بگیرند. همه باید برای سلامتی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، وحید زمانی حموله عضو شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، به مناسبت خداحافظی ورزشکار مسجدسلیمانی پیامی را صادر نمودند که به شرح ذیل آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری:
همه آحاد مردم، باید ورزش را جدی بگیرند. همه باید برای سلامتی خودشان، ورزش را یک ضرورت و کار لازم به حساب بیاورند. جامعه ورزشکار، جامعه بانشاط، پرتلاش، زنده و کارآمد خواهد بود.

ورزش با همه جذابیت ها و ارزش هایش، گاهی اوقات بسیار بی رحم است و طوری رفتار می کند که اشک بزرگان را در می آورد. البته به واقع باید گفت ذات ورزش به خودی خود اصلا بدوبیراه نیست، بلکه این تصمیم گیرندگان آن هستند که گاهی اوقات با رفتارهایی ناپسند خودشان باعث می شوند تصویر بسیار بدی در ذهن مردم ماندگار شود.

اینجانب از شنیدن پیام خداحافظی ورزشکار نام آور و افتخارآفرین مسجدسلیمانی جناب آقای پیمان منظری بسیار متاثر شدم.

آقای پیمان منظری دارای دان ۵ کاراته، دبیر هیئت کاراته، مربی کیوکوشین باشگاه های فرهنگیان، تختی، نماینده سبک شیتوریو کاراته شهرستان مسجدسلیمان، دبیر کمیته روابط عمومی کیوکوشین استان خوزستان و دارای مقام های متعدد قهرمانی در سطح استان و کشور می باشد که به دلیل شرایط موجود در ورزش، بی مهری ها و بی توجهی ها، عطاء ورزش را به لقائش بخشید. در صورتیکه قابلیت رشد و پیشرفت زیادی را دارد و میتواند افتخارآفرین شهرمان باشد.

یکی از مواردی که بارها و بارها در ورزش باعث ناراحتی ورزشکاران بزرگمان شده رفتاری است که با آن ها داشته اند. این که آن ها را فراموش می کنند به کنار، حتی در دوران قهرمانی نیز به خوبی حق مطلب در موردشان ادا نمی شود.
وقتی حمایت نباشد بطور حتم استعدادها هم زمینه بروز و شکوفایی نمی یابند و فرد دیگر انگیزه ای برای ادامه فعالیتش نمی ماند و در اوج درخشش هر چند به آن رشته عشق و علاقه دارند را رها میکنند.

برای خداحافظی آبرومندانه ورزشکاران نیز خودمان آستین همت بالازده و همه کارها را سریعتر و به طور دقیق رتق و فتق کرده می کنیم. این حقیقتی تلخ و غیرقابل انکار تلقی می شود. در صورتیکه ایشان با کسب قهرمانی های گوناگون باعث افتخارات شهرمان بشمار میروند.

وقتی به حوزه ورزش و تامین امکانات و تجهیزات ورزشی که یک راه مطمئن برای جلوگیری از انحراف جوانان است توجه نمی شود، نمی توان انتظار داشت که جوانان سر از قلیان خانه و… در نیاورند.

در پایان برای تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان شهرم آرزوی سلامت و تندرستی و پیروزی روز افزون را دارم.

وحید زمانی حموله عضو شورای شهر مسجدسلیمان