پیام دعوت رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، از مردم برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر، فرضعلی علیجانی رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر، دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور در این راهپیمایی را علاوه‌ بر تجدید بیعت با امام راحل و شهدا، خنثی کننده توطئه‌های دشمنان دانست. بنابر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر، فرضعلی علیجانی رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر، دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور در این راهپیمایی را علاوه‌ بر تجدید بیعت با امام راحل و شهدا، خنثی کننده توطئه‌های دشمنان دانست.

بنابر همین گزارش در متن پیام رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان آمده است:

۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب، نتیجه حماسه های عظیم ملت ایران، یادآور خونهای به ناحق ریخته و رشادت‌های عزیزانی است، که از همه چیز خود گذشتند، تا زنجیرهای استثمار و استعمار و استکبار را از هم بگسلند، و آینده ای روشن را ترسیم نمایند. با امید به اینکه بااتحاد و انسجام ملت و بویژه همت مسئولین، اهداف بنیانگذار کبیر انقلاب و خلف صالحش مقام معظم رهبری به خوبی دنبال گردد.

با گرامیداشت و عرض تبریک به مناسبت این روز فرخنده و میمون، از عموم مردم ارزشمدار و همیشه در صحنه شهرستان مسجدسلیمان، بویژه جامعه شورایی انتظار داریم که با حضور پرشور خود در مراسم ۲۲ بهمن، یک بار دیگر و محکمتر از گذشته، تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را به نمایش بگذارند.

فرضعلی علیجانی
رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان