پیام حمزه نجف پور دبیر شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، به مناسبت هفته بسیج

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان، حمزه نجف پور دبیر شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج پیامی را صادر نمودند که به شرح ذیل آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقیناً از برکات و الطاف جلیله خداوند تعالی بود که […]

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان، حمزه نجف پور دبیر شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج پیامی را صادر نمودند که به شرح ذیل آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقیناً از برکات و الطاف جلیله خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد.

در حوادث گوناگون پس از پیروزی انقلاب خصوصاً جنگ، بودند نهادها و گروه های فراوانی که با ایثار و خلوص و فداکاری و شهادت طلبی ،کشور و انقلاب را بیمه کردند.

ولی حقیقتاً اگر بخواهیم مصداق کاملی از ایثار و خلوص و فداکاری و عشق به ذات مقدس حق و اسلام را ارائه دهیم، چه کسی سزاوارتر از بسیج و بسیجیان خواهند بود! بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوات یقین حدیث عشق می دهد. بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده اند. بسیج میقات پا برهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی نشانی گرفته اند. بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را که همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده اند.

امام خمینی (قدس سره)

فرارسیدن هفته بسیج را به همه عاشقان حریم ولایت ونگهبانان امنیت کشور، بسیجیان مخلص و جان برکف شهر اولین ها تبریک و تهنیت عرض میکنم و سلام و هزاران درود خودرابه ارواح پاک همه شهدای بسیج شهر مسجدسلیمان نثار می دارم که با جانفشانی و غیرت خود از هرگونه تهدید و تعدی دشمن متجاوز به خاک وطن ممانعت نمودند که وجود این رشادتها وجانفشانی ها متضامن ارامش و امنیت امروز است، قطعا پایمردی و دلاوریهای این بزرگواران در حافظه تاریخ ایران به عنوان حرکتی مقدس به ماندگار خواهد ماند.
در خاتمه امید دارم همه بسیجیان شهر اولین ها در هر مسند و صنفی که مشغول به فعالیت هستند با الگوبرداری از بسیجیان مشهور این شهر همچون شهید بهنام محمدی تمام تلاش و همت خودرا برای رضایت پروردگار و پیگیری امورات مردم معطوف سازند.

حمزه نجف پور
دبیرشورای اسلامی شهرمسجدسلیمان