پیام تبریک مشترک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان،طی پیامی مشترک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت امیر مومنان حضرت علی (ع) و روز پدر را تبریک گفتند، که متن پیام در زیر آمده است: بسمه تعالی شجاعت، ایمان و صداقت در کنار عدالت ورزی حضرت علی (ع) […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان،طی پیامی مشترک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت امیر مومنان حضرت علی (ع) و روز پدر را تبریک گفتند، که متن پیام در زیر آمده است:

بسمه تعالی

شجاعت، ایمان و صداقت در کنار عدالت ورزی حضرت علی (ع) در تاریخ بشریت هدیه ای است که نثار زمینیان شده، چرا که او طبیبی است که بر زخم ها مرهم می گزارد و گوش های ناشنوا و زبان های بی کلام را درمان می کند، و برای یتیمان پدری مهربان و دلسوز است. آری او علی است.

۱۳ رجب روز مهربانی و عطوفت مردی بی نظیر است که در طول تاریخ در کنار پیامبر عظیم الشأن اسلام به ترویج دین اسلام پرداخت و همواره در کنار فاطمه زهرا (س)درس های بیشماری را به بشریت داده است.

۱۳ رجب، سالروز ولادت مولای متقیان، حضرت علی (ع) و روز پدر را به کلیه مسلمانان به خصوص همشهریان گرانقدر و همچنین پرسنل خدوم شهرداری مسجدسلیمان تبریک و تهنیت عرض می نماییم.