پیام تبریک رئیس و اعضای شورای شهر مسجدسلیمان به مناسبت روز جهانی کارگر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان,احمد زمانپور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با صدور پیامی به مناسبت روز کار و کارگر این روز را به کارگران تلاشگر و سخت کوش شهرداری مسجدسلیمان تبریک گفتند. در این پیام آمده است: یکی از مولفه های اساسی پیشرفت ھر جامعه ای اتکا به تولید است […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان,احمد زمانپور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با صدور پیامی به مناسبت روز کار و کارگر این روز را به کارگران تلاشگر و سخت کوش شهرداری مسجدسلیمان تبریک گفتند.

در این پیام آمده است: یکی از مولفه های اساسی پیشرفت ھر جامعه ای اتکا به تولید است که این امر نیز میسر نمی شود مگر با باروری باورھایی که خلاقیت، جدیت، توانمندی و اخلاق را نھادینه سازد.

در ادامه پیام اعضای شورای شهر مسجدسلیمان آمده است : کار و تلاش در فرهنگ بشری به عنوان جوهره‌ اصلیِ و مایه‌ قوام زندگی بشر و در فرهنگ دینی، عامل سعادت و رستگاری حیات دنیوی و اخروی و یک امر مقدس همواره مورد تکریم و احترام بوده است. 

دین اسلام به عنوان ارائه گر عالی ترین تصویر سازندگی و تحول، قداست کار و مجاهدت را تا مرتبه اعلای شهادت و جهاد در راه خدا اعتلا بخشیده است. 

در این فرهنگ متعالی رمز پیشرفت و توسعه پایدار و تأمین سلامت فکری و پویایی جامعه در گرو بها دادن به کار و تلاش و بکار گیری استعدادها و اندیشه های خلاق و سرشار از نبوغ نهفته در سرمایه های انسانی ساعی و کارآمد بوده و کارگر به عنوان قشر شریف و نیروی محرکه چرخه اقتصاد کشور، نقش آفرینی می کند.

روز جهانی کار و کارگر فرصت مغتنمی برای تکریم و نکوداشت مقام رفیع کار و مجاهدت و قدردانی شایسته از خدمات صادقانه و بی دریغ کارگران شریف، مؤمن و صبور ایران اسلامی است.

بدین وسیله روزجهانی کار و کارگر را به کارگران متعهد و پرتلاش شهرداری  مسجدسلیمان تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان آرزوی موفقیت و بهروزی می نماییم .

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان