پیام تبریک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان بمناسبت روز معلم

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان  در پیامی  فرارسیدن روز معلم را تبریک گفتند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان,رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان  در پیامی  فرارسیدن روز معلم را تبریک گفتند. متن این پیام بدین شرح است: معلمان طلایه داران پیشرفت و تعالی در هر کشور و جامعه ای هستند […]

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان  در پیامی  فرارسیدن روز معلم را تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان,رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان  در پیامی  فرارسیدن روز معلم را تبریک گفتند.

متن این پیام بدین شرح است:

معلمان طلایه داران پیشرفت و تعالی در هر کشور و جامعه ای هستند و همچون خورشیدی تابناک بر تارک جوامع بشری می درخشند و پیامبر گونه رسالت خطیر هدایت و روشنگری و نجات انسان ها، از دام ظلمت، جهالت، شقاوت و ضلالت را بر عهده دارند.

تعلیم و تربیت هدیه و ارمغانی از جانب خداوند متعال است و در حقیقت اولین آموزگار و مربی بشریت همانا رب تعالی و خداوند جهانیان است.

از این روست که شغل معلمی را جایگاهی است بس رفیع و چه زیبا بزرگ معمار انقلاب اسلامی و مراد و رهبر کبیرمان (ره) فرمود : ( معلمی شغل انبیاست)

ما اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک روز معلم به همه معلمان سختکوش که صادقانه در سنگرهای تعلیم و تربیت در سراسر ایران عزیز به ویژه شهرستان مسجدسلیمان مشق عاشقی می کنند ،برای همه این عزیزان آرزوی سلامت، سعادت و خوشبختی داریم و امیدواریم که به مدد خداوند متعال، توجهات حضرت ولی عصر (عج) و همت همه معلمان صبور  شاهد تلاش هر چه بیشتر معلمان عزیز میهن اسلامی در جهت تحقق این امر باشیم.

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان