تبریک ریاست و اعضا شورای اسلامی شهر بمناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، فرضعلی علیجانی رئیس شورای اسلامی شهر مسجد سلیمان با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید قربان را به تمامی مسلمانان و همشهریان تبریک و تهنیت گفتند. فرضعلی علیجانی رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با صدور پیامی به نیابت از اعضای محترم شورای شهر عید سعید قربان را تبریک […]

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، فرضعلی علیجانی رئیس شورای اسلامی شهر مسجد سلیمان با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید قربان را به تمامی مسلمانان و همشهریان تبریک و تهنیت گفتند.

فرضعلی علیجانی رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با صدور پیامی به نیابت از اعضای محترم شورای شهر عید سعید قربان را تبریک گفت، متن پیام به شرح زیر است:
عید قربان عید سرسپردگی و بندگیست، عید بر آمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است. این عید بر آمدن روزی نو و انسانی نو است.
عید قربان، پر شکوهترین و زیباترین جلوه ایثار جلوه تعبد در برابر خالق یکتا بوده و روز تجلی کمال دلدادگی بندگان مخلص حق تعالی و روز مغفرت و رحمت است
اینجانب به نیابت از اعضای محترم شورای شهر عید سعید قربان را به عنوان باشکوه‌ترین جلوه تعبد و اطاعت در برابر معبود و عالی‌ترین مرحله بندگی و عبودت به درگاه حضرت باری‌تعالی و مردم شریف شهرستان مسجد سلیمان، همکاران گرامی، کارکنان خدوم شهرداری و دستگاه های اجرایی سطح شهرستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم. توفیق و سرافرازی همگان را از درگاه ایزد منان خواستارم.

از طرف رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر‌ مسجدسلیمان